Przydymione niebo. : Makijaż ♥



Tutaj znowu ja :-) 
Mamy już po mikołajkach  
a wielkimi krokami pędzą swięta bożego narodzenia :)
Na pewno na moim blogu do czasu swiąt pojawią sie makijaże specjalnie na tą okazję :)
Delikatne jak i mocniejsze. Z delikatymi i mocniej podkreślonymi ustami :D 



A dzisiaj przychodzę do was z taką o propozycją którą nazwałam przydymione niebo... 


Makijaż wygląda tak. Pamiętajcie że możecie dowolnie dobierać kolory ! ;) 
Bawcie się kolorami ! 

Okej Ja zacznę od tego że napisze wam jak go wykonałam :)

Twarz : 

  • Na buzie nałożyłam podkład ( Dziś akurat o dziwo nałożyłam Pharmaceris)
  • Przypudrowałam  pudrem Rimmel Stay matte  001 transparent ( fajny puder polubiłam go) 
  • Kości policzkowe zaznaczyłam bronzerem  W7 Africa 
  • Policzki musnęłam delikatnie różem z Wibo 


Brwi : 

Akurat z brwiami próbuję się zmagać :D 
Dzisiaj podkreślilam je  setem z essence do brwi 

Oczy : 

  • Na oczy nałożyłam bazę  (Moja dzisiejsza jest  nałożona tylko dla testów ) Virtual  eyeshadow base 
  • Nakleiłam taśmę dzięki której osiągnęłam bardzo wyrazistą linię  ( pamiętaj by taśmę 1 - 2 razy przykleić od dłoni by nie szarpać później oka przy zdejmowaniu) 
  • Na całą ruchomą powiekę płaskim pędzelkiem nałożyłam niebieski (Błękitny) cień  Ja akurat użyłam jakiegoś cienia z paletki za kilka zlotych 
  • Wewnętrzny kącik oka podkreśliłam białym perłowym cieniem by rozjaśnić i nadać blasku ;)
  • Zewnętrzny kącik oka zaczęłam cieniować cieniem czarnym i brązowym z paletki Sleek Au naturel Tworząc takie coś : 
  • Górną granice  tego rozcierania rozcieram białym cieniem też z tej paletki by było ładne przejście Rozcieram tak długo by uzyskać efekt taki jaki chcę.
  • Dolną powieke podkreślam małym precyzyjnym pędzelkiem  i cieniami którymi cieniowałam  zewnętrzny kącik :)
  • JEŻELI JESZCZE POTRZEBUJECIE DOŁOŻYĆ KOLORU DOŁÓŻCIE GO.. I pamiętajcie o rozcieraniu   Tak by uzyskać pożądany Efekt ... 
  • W TYM TEŻ MOMENCIE MOŻECIE ZROBIĆ COŚ CZEGO JA NIE ZROBIŁAM Kreska... :) Będzie pasowała w tym makijażu ;) ładnie wyciągnięta będzie jeszcze bardziej  uwydatniała  tą ostrą linie którą uzyskaliśmy dzięki taśmie 
  • Rzęsy tuszujemy  dowolną maskarą ja użyłam akurat miss sporty 
  • Możemy też dokleić sztuczne rzęsy lub kępki... U mnie nie jest to potrzebne :)




Usta : 

Z ustami nie ma już co kombinować :) 
Ja preferowałabym odcienie nude, róże  a nawet i czerwienie.... 

Ja akurat nałożyłam sobie tylko balsam na usta  by je pielęgnować :) natomiast wydaje mi się ze czerwony kolor będzie ładnie pasował :) Jeżeli nie jesteście na tyle odważne użyjcie koloru nude. 

Makijaż oka prezentuje się tak : 









BUZIAKI :*** Kasia. 




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz