Candy - Makijaż kolorowy na przywołanie wiosny / lata

                       

Witam was dziewczyny w dzisiejszym poście, dzisiaj mam dla was makijaż  bardzo kolorowy na letnią imprezkę. 





  • Baza pod cienie. lepiej się utrzymują po 2 będą miały lepszą pigmentacje ;)
  • na powiekę ruchomą nałożymy 3 cienie ;)
  • Od wewnętrznej strony MINTCREAM  (na górnym zdjęciu to jest ten kolo białego cienia zieleń taka neonowa.) pózniej APPLE SOUR  (3 cień od końca w pierwszym rzędzie z  prawej strony) pamiętajcie o łączeniu :) pózniej ANISEED czyli ten piekny różowy kolor ( 3 cień od lewej strony z drugiego rzędu) No i oczywiście "konturowanie" powieki  uzyłam 2 cieni cienia BLUE FIZZLE ( 2 cień z lewej strony tuż przed cieniem ANISEED)  i FLUMP  (1 rząd od prawej strony 1 cień) 
  • Wewnętrzy kącik troche jednak podkreśliłam tym białym pełowym cieniem CREAM SODA 
  • Na dolną powiekę nałożyłam od zewnętrznego kącika  cień BUBBLE GUM (cień w drugim rzędzie od prawej strony 3) jest to piękny neonowy niebieski kolor. 
  • Wszystkie cienie roztarłam cieniem MIYO Vanilla 04 
  • Rzęsy tuszujemy  ja jak zwykle scandaleyes retro glam RIMMEL. 
  • Możemy przykleić sztuczne rzęsy :)

Makijaż prezentuje się tak :  Czyli jak same widzicie bardzo kolorowa propozycja :)




























XOXO KAŚKA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz