Garden Of eden - Makijaż paletką :)



Pędzle w dłoń ! ; ) Dzisiaj makijażyk  na spontanie no   i wielkie testowanie.W moje dłonie dzisiaj trafiła moja nowość Garden Of Eden paletka cieni ze sleeka Świetna. Uwierzcie mi : )

Postanowiłam zrobić makijaż :) Więc lecimy ...










Delikatny  ale jednak z kolorkiem : ) Jeżeli jesteście ciekawe jak wykonać taki makijaż to  pędzle w dłoń i czytajmy ! ; ) 


  • Baza pod cienie. Bedą się lepiej utrzymywały. U mnie nowość Baza Ingrid HD 
  • Na środek ruchomej powieki pędzelkiem Hakuro H70  nakładam cień który nazywa się EVE'S KISS  jest to piękny brudny róż : ) 
  • Zewnętrzny kącik zaczynam konturować cieniem PYTHON i pędzelkiem hakuro H78 
  • Linie rozcieram puchowym pędzelkiem Hakuro  H74 By rozetrzeć granice i nadać oku ładniejszego wyrazu rozcieram cieniem MIYO 04 Vanilla : ) 
  • W wewnętrzny kącik pędzelkiem Kozłowski EB 501 nakładam zielony  EVERGREEN 
  • Dolną powiekę zaznaczam tak samo tymi samymi pędzelkami ; ) 
  • Osypane cienie wycieram chusteczną nawilżającą ; ) 
  • Jeżeli potrzebujemy ; ) To dla wzmocnienia efektu dodajmy jeszcze cieni ; ) i pamiętajmy o BLENDOWANIU : * 
  • Tuszuję rzęsy tuszem Rimmel Scandaleyes Retro glam  Świetny tusz moim zdaniem i równiez jest u mnie nowością : ) 


Paletka jest na prawdę świetna ; ) ładne perłowe  kolory dwa  maty.  Będzie nią jeszcze wiele makijaży także mam nadzieje że znajdziecie coś również dla siebie ; ) Jeżeli ten makijaż przypadł wam do gustu to komentujcie poniżej ; ) Piszcie co byście zmieniły... 


Pozdrawiam Buziaki PAAAA : * 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz