Marcowe pudełeczko GLOSSYBOX + Filmik :3

Witajcie ;*

Dzisiaj przychodzę do was z  marcowym pudełeczkiem Glossybox  które  mnie troszkę zaskoczyło...

Spodziewałam się jednak czegoś lepszego.


Pudełeczko jak zwykle pięknego kolorku delikatnego różu.


Produktów w pudełeczku znajdziemy 7 ; ) Czyli całkiem dużo 

Natomiast  Będziemy teraz oceniać  w skali 1 punkta za produkt ; ) Czyli  ?/7 

Jest to moja pierwsza subskrypcja także ja czekam na inne pudełka w kolejnych miesiącach ; ) Ale trochę się ich obawiam... :C 

  • Clarena  Kawiorowy peeling do twarzy - 44 zł / 100 ml Moim zdaniem okej ; ) Zapach ciut odpychający ale da sie wytrzymać i nie jest gruboziarnisty.Jak na małą próbkę. Mysle że będę używała : ) 
  • Mitchell and peach Body Cream - 180zł / 180 ml  Zapach ochydny strasznie śmierdzi  ale na końcu czuć taką przyjmną nutkę zapachową : ) Moim zdaniem Okej ; ) 
  • Lierac Krem odżywczy hydra chrono+  Dla mnie jak najbardziej okej 158 Zł /40ml  Zapach śliczny : )
  • Syoss Pierwszy pełnowymiarowy produkt . Ale nie dla mnie ja pianek nie używam ; ) Ale mysle że  spróbuję  tylko dla testów i zobaczymy jak on będzie się sprawował. 
  • Yves Rocher żel pod prysznic  kwiaty wiśni cena 22zł/200ml Moim zdaniem warto ; ) Zapach jest śliczny nie odpycha Na prawdę przyjemny produkt ; ) Ale zobaczymy jaki będzie  w testach : ) 
  • Colgate Max white one optic Czyli totalna paranoja pudełka rzecz której nie powinno tutaj być nie ważne czy to nowośc na rynku i czy to tylko prezent w pudełeczku moim zdaniem to przesada. ; )11.99/ 50ml 
  • CALVIN KLEIN  Woda perfumowana DOWNTOWN Ładny zapach kobiecy mocny mi się podoba jak najbardziej  cena : 205 zł / 30ml 

Ja w pudełkach następnych czekam na kosmetyki do makijażu : ) 

Pudełeczko oceniam na 5/7 

moim zdaniem dośc dobra ocena ; ) Chociaż gdyby zamiast pasty do zębów było coś innego to  Była by ta ocena większa o 1 punkt. ; ) 




Niestety filmik się na razie nie pojawi ale w wolnym czasie go wstawie ; ) Youtube ma jakieś problemy. :( 

Także Trzymajcie się : * 

Buziaki Paaaa : * 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz