BeGlossy Kwiecień.

Cześć. 


Witam was w kolejnym wpisie na temat pudełeczka Glossybox - beGlossy Kwietniowego ...
Jak może wiecie albo i nie pudełeczko to zmieniło nazwę i ogólnie wygląd :)

Ma nowe logo i nową nazwę. 




Wyglądem pudełeczko niczym nie różni się od poprzedniego. 

Zanim pudełeczko do mnie dotarło ja obejrzałam 2 filmiki. I jestem mile zaskoczona ale i tak są jakieś tam niewypały. :)

Recenzje poprzedniego pudełeczka glossybox znajdziecie tutaj  Recenzja Marcowego Glossybox'a

Ogólnie  w tym pudełku są bardzo fajne kosmetyki. Różni się od poprzedniego zawartością. 

Dzisiaj nie będzie postu a filmik :) 





Jedyne co tutaj zrobię to ocenię produkty Kwietniowego Glossy. Pamiętajcie że za 1 produkt 1 punkt :) 

Aussie - Lekka odżywka w spray'u  -  1 punkt 

Isadora  pomadka w numerze 47 summer red - Ja akurat lubię czerwone usta  i szminka bardzo mi do gustu przypadła - 1 punkt 

ITS SKIN bb krem - Nigdy nie miałam orginalnego bb kremu dlatego jestem bardzo ciekawa tego produktu. - 1 punkt 

LA ROCHE - POSAY woda termalna  - Super :)  1 punkt 

ORGANIQUE - Olej kokosowy - 1 punkt  

Compeed sztyft i plaster przeciw pęcherzom - prezent i jak dla mnie też niezbyt trafiony jeżeli chodzi o pudełko glossy.  no ale jak kto lubi jak kto woli :) 

CHLOE - SEE BY CHLOE - Perfum bardzo mocny zapach. :)  1 punkt 

5 próbek produktów LA ROCHE - POSAY - 1 punkt 

Punktacja 7/8  moim zdaniem pudełeczko jest Bardzo dobre ;)  wręcz powiedziałabym świetne :) 

Są to produkty z którymi mam pierwszy raz styczność i jestem bardzo ciekawa ;)


Niektóre już mnie urzekły po otwarciu dlatego taka akurat punktacja ;) Czeka nas teraz długie testowanie produktów  i pisanie do was co o tych produktach sądzę. 


Niestety  Wielki minus dla  BeGlossy  ponieważ nie otrzymałam ich magazynu  który chciałam dostać  i jestem zawiedziona. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz