Celestial Make up - Wieczorowy Makijaż

Cześć ! <3


Witam w kolejnym wpisie. Jak  po tytule mogliście  się domyślić dziś kolejny Makijaż ! ;)

Akurat usiadłam tak do kufra i wyczarowałam coś z czego jestem mega dumna... :)
Proste wykonanie użycie 2  kolorów + rozcieranie = efekt idealny... 

Dzisiaj  znowu trochę wieczorowo, ale już niedługo pojawi się makijaż dzienny, oraz zacznę serię ślubną bo już nadszedł ten moment. 

Bardzo długo zastanawiałam się jaki makijaż dla was przygotować, i doszłam do wniosku że będzie to makijaż w kolorze niebieskim... Trochę Ciemny, ale i z połyskiem.... 

Zapraszam was na moją propozycję  Makijażu wykonanego paletką Sleek - Celestial. 


  • Nakładamy bazę pod cienie na górną i na dolną powiekę .
  • Na całą powiekę  ruchomą nakładam cień ASTRAL BLUE jedynie w wewnętrznym kąciku zostawiam pustą przestrzeń   ( jest to piękny niebieski ciemny cień z drobinkami brokatu które nie są widoczne) nakładam go płaskim pędzelkiem. 
  • Po nałożeniu cień rozcieram małym kulkowym pędzelkiem (hakuro h78) i jasnym cieniem (MIYO 04 Vanilla) rozcieram ten niebieski cień w górę tworząc smugę koloru no i w bok. 
  • Na dolną powiekę od zewnętrznego kącika do "zakończenia źrenicy oka" Nakładam małym skośnym pędzelkiem do podkreślania brwi ten sam cień ASTRAL BLUE. Po czym również delikatnie go rozcieram. 
Jeżeli jesteś zadowolona z efektu rozcierania i nie zmieniałabyś tam już nic możemy przejść dalej ! 
PAMIĘTAJ ŻE MOŻESZ DOKŁADAĆ CIENIA... 

  • Małym pędzelkiem (Kozłowski EB501) nakładam cień LUNAR (jak wiecie jest to cień "błękitny" z połyskiem) w wewnętrzny kącik oka na górnej powiece delikatnie najeżdżając na niebieski cień i łącząc oba te kolory. 
  • Tym samym pędzelkiem ten sam cień nakładam na dolną powiekę również nachodząc na cień niebieski i łącząc je :).
Jeżeli masz gdzieś jakieś granice. Weź czysty pędzelek i rozetrzyj bardzo delikatnie do takiego efektu który będzie ci odpowiadał. 

Jeżeli całość wygląda fajnie przejdziemy do następnego kroku i to już chyba ostatniego kroku w tym makijażu ! :)

  • WYTUSZUJMY RZĘSY ulubioną maskarą.  Jeżeli chcesz to oczywiście doklej sztuczne rzęsy lub kępki do uzyskania bardziej spektakularnego efektu. Dla mnie efekt był już idealny i nie zmieniałabym w nim nic... :)

Tak prezentuje się skończony makijaż  ! 





















Niestety chyba nabawiłam się zapalenia spojówki... Mam nadzieję że makijaż wam się spodoba i że wykonacie kiedyś taki look. 

Całość wygląda na prawdę super ! ;) BUZIAKI  PAAAA :* 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam :) Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Super,zakochałam się w tym makijażu oka na pewno zawita on u mnie:)

    OdpowiedzUsuń