Respect MakeUp. - Makijaż paletką Sleek Respect

Cześć !  

Witam cię serdecznie w kolejnym makijażu na moim blogu. Dzisiaj przygotowałam propozycje niecodzienną. Ale wiadomo ! ;) Przychodzi wiosna/ lato  można zaszaleć z kolorami !. Ja zaszalałam i to bardzo ! :) Robiąc przegląd w kufrze patrzyłam którymi paletkami jeszcze nie robiłam makijażu i trafiło na paletkę Sleeka Respect.  ( Będzie filmik na temat tej palety i więcej makijaży) Paleta zawiera cienie stonowane dzienne jak i cienie mocne w kolorach pomarańczu i różu !  którymi wykonałam dzisiejszą propozycję. 



Robiąc ten makijaż zaczerpnęłam inspiracji z pewnego filmiku na YT digitalgirlworld13 Pani Hania  zrobiła piękny makijaż cieniami Bikor. Ja postanowiłam zrobić coś podobnego do jej makijażu w bardziej przystępnej cenie  i dostępności cieni.  



Makijaż wykonany przez Panią Hanie  prezentuje się tak jak wyżej ( o ile cokolwiek widać.) 

Makijaż po prostu piękny.  W intensywnych mocnych kolorach. Więc dlaczego się nie pobawić i nie stworzyć czegoś podobnego zainspirowanego tym oto makijażem :) !

  • Zaczynam od bazy nakładam ją na górną i dolną powiekę . Może to być zwykły korektor lub baza pod makijaż ( u mnie akurat Ingrid) 
  • Na środek powieki nakładam pomarańczowy cień ARETHA ORANGE płaskim pędzelkiem Hakuro H70  piękny połyskujący cień w takim odcieniu ! 
  • Pędzelkiem Hakuro H74  czyli pędzlem do rozcierania nakładam cień NEW JACK PINK i zaczynam nakładać i rozcierać w  zewnętrznym kąciku cień i rozcierać go do wewnętrznego ale nad załamaniem powieki 
  •  nakładam ten różowy  cień w wewnętrzny kącik.. małym precyzyjnym pędzelkiem np małą kuleczką maestro 420 r 8 
I ROZCIERAMY puchowym pędzlem 

  • W razie potrzeby na środek powieki nakładam pomarańczowy cień. by wzmocnić kolor i efekt ! ;)
  • Na dolną powiekę  na sam środek nakładam cień ARETHA ORANGE  pędzelkiem maestro 420 r 8 (pamiętaj że możesz spokojnie używać tego pędzelka kilka razy po prostu go oczyść z zabrudzeń o chusteczkę higieniczną) 
  • Od zewnętrznej strony i wewnętrznej nałóż różowy cień NEW JACK PINK. Pamiętaj żeby połączyć granice cieni różowych z pomarańczowym by nie było brzydkich lini a ładne przejście pomiędzy cieniami. To samo tyczy się górnej powieki. 
  • W wewnętrzny kącik potrzebujemy rozświetlenia !  Weźmy jakikolwiek cień rozświetlający  ja akurat użyłam do celu rozświetlenia mojego ulubionego rozświetlacza do twarzy z firmy The balm  nałożylam go małym precyzyjnym pędzelkiem Kozłowski EB501 

  • Na górnej powiece eyelinerem maluję kreskę. niezbyt ją wyciągam ponieważ nie lubię bardzo wyciągniętej kreski. Wy również zróbcie wedle swoich umiejętności i uznań. 
  • Tuszuję rzęsy górne i dolne tuszem skandaleyes retro glam. 
MAKIJAŻ GOTOWY ! 


















Makijaż prezentuje się tak jak na zdjęciu wyżej ! :) Jak widzicie bardzo prosty mocny i efektowny makijaż można zrobić na szaloną  wiosenno-letnią imprezkę ! ;) Szykujcie się na następne makijaże bo będzie ich jeszcze sporo ! 

Do następnego PAAA :* 

1 komentarz:

  1. WOW już nie mogę sie doczekać nowego posta http://fashionlife-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń