Smoky eyes - Propozycja :)

Cześć 

Dzisiaj makijaż... Kolejny. I chyba będzie on zakończeniem miesiąca Kwietnia... ;) Bardzo szybko minął cały ten miesiąc. Ja mam wiele nowych pomysłów na wpisy na filmiki  i mam nadzieje że szybko zostaną one wcielone w całe moje internetowe imperium zła :D

Mam dużo testowania, doszło mi dużo pomadek (Próbek) Firmy Avon. I postaram się co jakiś czas. wrzucać po 3 pomadki z recenzjami :) Ogólny test itd.  i mam nadzieje że przypadnie wam to do gustu. 

Będzie więcej makijaży.. Mam nadzieje że może w niedalekiej przyszłości pojawi się makijażowy filmik instruktażowy pokazujący jak wykonać dany makijaż.  Jak na razie musicie się uzbroić w cierpliwość i czytać moje wypociny makijażowe. Które mam nadzieje że się podobają... :)

Jeżeli chodzi  o ten makijaż to był to czysty spontan :) Wykonany paletką Sleek Vintage Romance. 
Mam nadzieje  że takie nieco inne smoky eyes przypadnie wam do gustu :)


  • Nakładamy bazę pod cienie na górną i dolną   powiekę 
  • w zewnętrznym kąciku nakładam czarny cień LOVE IN LONDON pędzelkiem essence który delikatnie rozcieram ku górze innym czystym pędzelkiem i rozcieram ku boku )
  • Na środek powieki nakładam cień BLISS IN BARCELONA  płaskim pędzelkiem po czym czystym pędzelkiem do rozcierania rozcieram. 
  • wewnętrzny kącik pokryłam cieniem HONEYMOON IN HOLLYWOOD małym płaskim pędzelkiem  i znowu roztarłam. :)
I TO NA TYLE Z GÓRNĄ POWIEKĄ... ALE CO Z DOLNĄ ? ! 

  • Małym precyzyjnym pędzelkiem od zewnętrznego kącika nakładam czarny cień LOVE IN LONDON i postępuję tak samo jak na górnej powiece. później cień BLISS IN BARCELONA i na końcu w wewnętrznym kąciku nakładam cień HONEYMOON IN HOLLYWOOD łącząc go z górną powieką. 
  • W wewnętrznym kąciku na łączeniu nakładam rozświetlacz z THE BALM  by delikatnie rozświetlić ten kącik oka. :)
I To koniec. Jedynie wystarczy wytuszować rzęsy i ewentualnie przykleić sztuczne ja akurat tego nie zrobiłam. :) Mam nadzieje że makijaż przypadł wam do gustu. Piszcie komentarze ! :)


DO NASTĘPNEGO BUZIAKI PAAAA :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz