BeautyLine - urządzenie do pielęgnacji twarzy FILMIK

Witajcie ! :) 


Mam dzisiaj dla was bardzo szybki i bardzo chaotyczny filmik ale chciałam go nagrać 
Teraz w biedronce jest urządzenie do pielęgnacji twarzy.




Cena tego urządzenia to 19.99 :) 

Urządzenie do pielęgnacji twarzy


Urządzenie doskonale nadaje się do czyszczenia i masażu twarzy oraz złuszczania naskórka. Ma dwie prędkości obrotowe pozwalające na zastosowanie przy różnych czynnościach kosmetycznych. W zestawie: nasadka masująca, nasadka lateksowa, nasadka z gąbką i nasadka szczotkowa oraz baterie. Całość zapakowana w praktyczne etui idealne na podróż.

5 komentarzy:

  1. pokazałam ten filmik mojej starszej siostrze i chyba to sobie kupi :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj będę testowała :) zobaczymy czy cokolwiek będzie to warte. Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  2. świetny post :) , prosto i zwięźle napisany , fajnie się czyta ; )
    filmik też bardzo fajny.chyba będę musiała przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miły komentarz :)

      Usuń
  3. Świetna jest ta szczoteczka! :) Ja również się na nią zdecydowałam. Zapraszam do przeczytania mojej opinii na jej temat :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń