fiolet z pomarańczą - Makijaż

Witajcie <3 


Dzisiaj przychodzę do was z makijażem którego pomysłodawczynią jest Sylwia :D

Sylwia powiedziała mi 2 kolory którymi zainspirowałam się robiąc makijaż kolorami przewodnimi miał być fiolet i pomarańcz i taki oto makijaż mi wyszedł. 

Makijaż sam w sobie jest bardzo delikatny i subtelny. Nie chciałam zbytnio przesadzić z kolorem bo było by to po prostu dziwne. 

Makijaż wykonałam paletką której dawno nie używałam Beauty factory ( o ile dobrze napisałam nazwę ) 



Zaczynamy ! :)

  • na całą powiekę nakładam bazę ( niedawno znów powróciłam do bazy artdeco ale jednak nie jestem do niej przekonana ) 
  • Na całą powiekę nakładam cień fioletowy z paletki. i rozcieram puchowym pędzelkiem do góry i na boki. po roztarciu możemy dołożyć cienia do takiej pigmentacji która będzie nam najbardziej odpowiadała. 
  • Na całą dolną powiekę nakładam cień pomarańczowy również z tej samej paletki.  pomarańczowy cień rozcieram pędzelkiem kuleczkowym precyzyjnym i najeżdżając na górną powiekę łączę oba kolory by przejście z dolnej powieki na górną było płynne. 
Wydaje mi się że jeżeli mamy taki szok kolorystyczny warto jest zrobić taki trik dzięki temu zapewne nie bedzie się wszystko tak odznaczało. A wszystko będzie spójne i bardzo ładne. 

  • W wewnętrznym kąciku oka  oczywiście nie może zabraknąć błysku. Także do tego celu używam rozświetlacza mojego ukochanego z the balm. 

Jeżeli potrzebujecie dodajcie koloru do uzyskania zachwycającego was efektu... 

  • Tuszujemy rzęsy. ja akurat użyłam tuszu z Rimmel Skandaleyes  lycra flex zielony :3 

Makijaż prezentuje się tak jak na zdjęciu powyżej. mam nadzieje że wam się spodobał. Zauwazyłam że niestety górną powiekę trochę ubrudziłam od tuszu... :( 

Jeżeli wam się podobał makijaż komentujcie i dołączcie do obserwatorów mojego bloga by być na bieżąco z nowościami. 

XOXO KAŚKA 

1 komentarz:

  1. piękny odcień fioletu:)
    makijaż bardzo mi się podoba, ale chciałabym zobaczyć jak prezentuje się na calej twarz:)

    OdpowiedzUsuń