Klasyczna Biel i czerń

Hej <3 



Dzisiaj przychodzę do was z makijażem dość klasycznym bo czarna kreska. Ale  również niezbyt klasycznym bo czarna kreska będzie połączona z białą kreską.

Niedawno czytałam gdzieś że modne będą białe kreski... No ale ja jednak co do białej kreski sie sama nie przekonuję. więc postanowiłam biel połączyć z czernią ! :)

Do takiego klasycznego makijażu możemy dalej polecieć w klasykę np z czerwonymi ustami. Lub pobawić się kolorem na ustach np niebieskie czy fioletowe ! :)  Idzie lato a więc taka propozycja będzie dobra dla osób które będą bardziej  chciały wybić kolorem swoje usta.




Makijaż sam w sobie powinien być zakończony ostrą kreską ja nie zrobiłam tego ze względu na własne upodobania.


Makijaż wygląda na żywo bosko..


Zaczynamy ! :)


  • Robienie białej kreski zaczynamy od małego precyzyjnego pędzelka do eyelinera mój akurat był z maestro 790 r 1 i od cienia w kremie z maybelline 45 infinite white pamiętaj że grubość białej kreski zależy tylko i wyłącznie od Ciebie.
  • Na białą kreskę tym samym pędzelkiem   w celu utrwalenia  nałożyłam  biały cien mój akurat był z paletki respect ze sleeka ale nie musi to akurat być ten. 
  • po zrobieniu białej kreski przyszedł czas na czarną czarną malujemy dowolnym eyelinerem ja akurat użyłam swojego w pisaku z rimmel scandaleyes  ( grubość tej kreski również robimy według własnych upodobań)
Tak jak mówiłam  jeżeli chcecie by kreska była bardziej ostra to wyostrzcie ją. a jeżeli chcecie zrobić bardziej mocniejsze kolory to też z tym problemu nie będzie 
Przechodzimy do dolnej powieki 
  • Dolną powiekę zaznaczam czarną kredką moja akurat jest z miss sporty 010. 
  • Tuszuję rzęsy ulubionym tuszem do rzęs



Makijaż prezentuje się tak jak na zdjęciu poniżej ! :)






mam nadzieję że makijaż się podoba i niektórym z was przypadł do gustu !;)

Komentujcie dołączcie do obserwatorów mojego bloga by być na bieżąco. 

XOXO Kaśka :* 





3 komentarze:

  1. Masz bardzo ładne rzęsy, szczególnie te dolne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie jestem na etapie nauki robienia makijażu! Ten post bardzo mi się przyda ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń