Majowy BeGlossy

Hej Cześć witajcie ! :)

Dzisiaj zapraszam na post i na filmik ! :)

16 maja 2014 około  godziny 11 dotarł do mnie kurier  z cudownym pudełeczkiem ! ;)

Od razu przyznam się że czekałam z niecierpliwością i śledziłam paczuchę na stronie. by dokładnie wiedzieć kiedy przyjedzie :)



Od razu po wejściu do domu. wzięłam się za rozpakowywanie swojego pudełeczka by zobaczyć jakie cudeńka się w nim znajdują.  Punktacja jest     /6 . Wydaje mi się że całkiem Okej ! :)

Z góry zapraszam was na filmik  na moim kanale oraz zachęcam do subskrypcji mojego kanału Komentowania filmików i kciukowania  w górę ! ;)



Plusem tego pudełka jest na pewno to że znajdziemy w nim 4 pełnowymiarowe produkty. Jedną dość dużą próbkę i jeden prezent.


W pudełku znajduje się 6 produktów. 2 do włosów. Jeden do ciała. 2 do twarzy i 1 do  makijażu... Całkiem OK... Ale jak dla mnie to i tak brakuje rzeczy do makijażu w pudełkach glossy :(



  1.  It's Skin - maska - 1 punkt 
  2. Cashmere - puder korygujący - 1 punkt 
  3. YOSKINE - płyn micelarny - 1 punkt
  4. Playboy - balsam do ciała - 0.5 punkta 
  5. Got2be - lakier do stylizacji - 1 punkt 
  6. Wella - Olejek - 1 punkt 

Okej Tak prezentują się wyniki tego pudełka :) Są dość okej... Aczkolwiek kłóciłabym się tutaj o punktację do płynu micelarnego... Nie  posiadam jeszcze zmarszczek i staram się unikać produktów które są przeciwzmarszczkowe. Także no. Tutaj jest 1 punkt ale naciągany..... 

Majowe pudełeczko BeGlossy oceniam 5.5 / 6 

Całkiem dobra ocena. 



Pozdrawiam Kasia :)




1 komentarz: