Oczami mojego telefonu #2

Witajcie 
Ostatnio dość dużo się działo. I kompletny brak czasu spowodował zaniedbanie bloga..

Dzisiejszy wpis bedzie dotyczył weekendu. Czyli zapracowanej soboty i mega relaksującej niedzieli. 

W sobotę miałam klientkę  która życzyła sobie makijaż w szarościach. Przyznam ze nie byłam trochę za tym ze względu na jasna sukienkę z koronką. Ale po dość długich przemyśleniach ustapiłam. I zaproponowałam cieniowane delikatne smoky eyes.



Zdjęcia robione są telefonem także jakość nie powala na kolana :)

Kufer podczas pracy wyglądał własnie tak : 

Makijaż oka wykonałam paletką MUA ( niedługo znajdzie się on na blogu. także tam zobaczycie jakimi cieńmi został wykonany. i co jeszcze potrzebowałam do zrobienia ! :) ) 

Efekt końcowy makijażu prezentował się tak jak niżej na zdjęciu... Ja wiem że nie powala. ale ja byłam z niego zadowolona a przede wszystkim klientka której wykonywałam ten makijaż. Zdjęcia jakościowo również nie powalają... No ale nie mogę wiele od telefonu oczekiwać. :)
Makijaż to przechodzone cieniowane smoky eye w szarościach. 
Proponowałam klientce zagęszczenie rzęs kępkami w zewnętrznym kąciku oka niestety nie zgodziła się. ale i tak efekt jest bardzo ładny ! :)




Niedziela natomiast przebiegła bardzo relaksująco ;) do południa spędzałam czas z rodziną. A po południu jechałam do babci. niestety prezentu dla babci nie mogę wam pokazać bo nie zrobiłam mu zdjęcia ale w zamian pokażę wam róże którą kupiłam dodatkowo i zabrałam do domu. 

Róża ta kolorem urzekła moje serce. :) 



TAKA RÓŻA DLA WAS <3  Dziękuje za przeczytanie zapraszam do komentowania :)

XOXO KASKA <3 

4 komentarze:

  1. Róża piękna :) jak ja Ci zazdroszczę tej paletki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyhy jakbym widziała mój okład oczu,przynajmniej mega podobne.
    Róża śliczna :)

    OdpowiedzUsuń