Przegląd pomadek #1 - Avon

Witajcie ! :)

W pierwszym tego typu wpisie na moim blogu. 

Przegląd pomadek - Tutaj mam na myśli firmę Avon i wszystkie pomadki które posiadam. Niedawno weszłam w posiadanie 103 próbek pomadek właśnie tej firmy.  I w tych wpisach  nie tylko będzie o pomadkach firmy avon ale również innych firm . Postanowiłam że skoro makijaż  to lecimy z tematem. 



Posiadam każdy odcień pomadek z firmy Avon z serii 
  • Idealny pocałunek.
  • Ultra Color
  • Ultra color matte
  • usta w pełni 
  • LUXE 

Będę miała wam o czym pisać bo kolorystyka jest Mega... A każda pomadka jednak czymś powala :)

Pierwsze powiem na czym będzie to polegało : 
Zobaczycie zdjęcie moich ust na które nałożyłam podkład by rozjaśnić trochę usta. 
Po 2 nie będę przy tych przeglądach bawiła się w obrysowywanie pędzelkiem bo to dla mnie nie ma sensu. A to ma być tylko mniej więcej pokazanie kolorów a nie konkurs na idealnie obrysowane usta...


Na pewno  każda z was znajdzie w tej gamie kolorystycznej coś dla siebie. :)

Mam nadzieje że ta seria na moim blogu przypadnie wam do gustu. 

Będę pokazywała kilka pomadek  2-4 z  opisami i nazwami. 

Zaczynamy ! :)
Dzisiaj na pierwszy ogień lecą pomadki  i będą to 2 odcienie :) Dobrałam sobie Ciemny z Cielistym z różnych serii :)


  • BARE RUBY z serii Doskonałość absolutna. Pomadka sunie po ustach i bardzo łatwo się nakłada nie jest tępa w nakładaniu :) Nakładamy ją ładną  1 warstwą  która pokryje nam całe usta bardzo ładny żywy odcień fioletu (różu)  :)Idealny będzie do lekkiego delikatnego makijażu a nawet i kreski.  Polecam dla osób bardziej odważniejszych  lubiących takie kolory na dzień  albo na wieczór. 












  • CARNATION  pomadka z serii Ultra Color neutralny  uniwersalny codzienny kolor  zachowany w delikatnej tonacji różu. Idealny dla dziewczyn lubiących delikatne odcienie różu który nadaje się na dzień i na wieczór :) Nakłada się bardzo ładnie i wygląda bardzo naturalnie. Kolor nadaje się do makijażu  wieczorowego ale również do bardzo delikatnie zaznaczonego oka. 





Przedstawiłam wam 2 pomadki z dwóch różnych serii. Jeżeli wam się podobał  wpis to piszcie na dole jakie pomadki chcecie zobaczyć w przeglądzie  pomadek  ! :) 


Do następnych wpisów Paaa :* 



2 komentarze:

  1. śliczne kolorki, chyba się skusze na ta druga:) i czekam na więcej wpisów tego typu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga pomadka jest świetna! ♥
    Zapraszam do czytania mojego FanFiction: http://apart-from-you.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń