Słodki - Makijaż kolorowy

Cześć ! :) 


Cześć dziewczyny. Kochane dzisiaj również makijaż trochę nietypowy i niecodzienny. Ale ja uwielbiam takie propozycje !  MAKIJAŻ PALETKĄ CANDY
Mam nadzieje że w tym miesiącu w końcu pojawi się jakiś makijaż dzienny delikatny ale i podkreślający. Bo ostatnio same ciemne i kolorowe makijaże  na blogu się pojawiały. 

Ten jest jednym z nich... Niecodzienna propozycja fioletowo-niebieska.





Makijaż wykonałam tylko dwoma cieniami. 

  1. Na początku nakładamy bazę pod cienie na górną i na dolną powiekę. Będą się dłużej trzymały i będą kolory bardziej żywsze
  2. Na całą ruchomą powiekę nakładam cień BUBBLE GUM dochodząc nim w wewnętrzny kącik oka  i delikatnie  na dolnej powiece do mniej wiecej połowy.  Jest to piękny niebieski mega matowy i cudowny cień. 
  3. W zewnętrzny kącik nakładam cień PARMA VIOLET i zaczynam konturować nim powiekę.Rozcierając w kierunku do góry i do kącika. 
  4. W zewnętrznym kąciku dolnej powieki precyzyjnym małym pędzelkiem nakładam ten sam cień fioletowy i nakładam go do połowy oka i  łączę z niebieskim. 
Pamiętaj że wszystko możesz dopracować i robić do takiego efektu z jakiego będziesz zadowolona. 

  1. TUSZUJEMY RZĘSY ! :)

No i w kilku krokach jest możliwe zrobienie takiego makijażu Szybki ale bardzo efektowny !  :) Mam nadzieje że wam się podoba. Piszcie komentarze i zachęcam do obserwowania ! :)



BUZIAKI PA :* 


3 komentarze:

  1. Mi sie podoba zestawienie kolorystyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyłącz Kochana weryfikacje obrazkową bo jest trochę uciążliwa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wyłączyłam :) Cieszę się że się podoba ! :)

      Usuń