Zielony Akcent kolorystyczny

Witajcie :)

Dzisiaj zapraszam was na makijaż ! :) Robiłam mały test mojego aparatu :) i przyznam szczerze,  że  lepiej mi to wychodzi niż wychodziło :) Wybrałam jedno jedyne zdjęcie które bardzo ładnie wyszło. i postanowiłam że zamieszczę go na blogu. 



Makijaż wykonałam paletką Sleek : Garden of eden 




Zdjęcie niestety jest malutkie :( Za co bardzo bardzo przepraszam. :)

Jak zrobić taki makijaż właśnie zaraz wam powiem : 
  • Zaczynam od nałożenia na powiekę ruchomą cienia w kremie z Maybelline Color Tattoo w odcieniu 40 - Permanent Taupe nakładam go do końca powieki zostawiając jedynie wolną przestrzeń w wewnętrznym kąciku. 
  • W wewnętrznym kąciku nakładam cień w kremie 45 Infinite White 
  • Na brązowy cień w kremie nakładam cień  PARADISE ON EARTH Płaskim pędzlem. 
  • W wewnętrzny kącik na wcześniej nałożony cień w kremie nakładam cień z paletki o nazwie EVERGREEN  
  • Kolor zielony delikatnie łączę z brązowym by był widoczny efekt ładnego przejścia 
  • Dolną powiekę delikatnie muskam pozostałością cieni na pędzelkach 
  • Na linie wodną nakładam kredkę w kolorze brązowym 
  • Rzęsy Tuszuję ulubioną mascarą. 



Jeżeli chodzi o brwi to podkreśliłam je delikatnie cieniem w kremie w kolorze Permanent Taupe 


Już za niedługo będzie wpis dotyczący własnie cieni w kremie firmy Maybelline ! :) 


Zapraszam na kolejne wpisy ! :) pozdrawiam Paaa :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz