Złoto w głównej roli

Hej 

Dawno na moim blogu nie było makijaży. A więc dzisiaj mam dla was połączenie dość nietypowe ale jednak z głównym kolorem czyli złotem.  Dodatkowymi kolorami jest ciemny niebieski cień który ja nazwałam granatowym :D 


Pomysł na ten makijaż dała mi Sylwia <3 Dziękuję. 

I postanowiłam ten makijaż wykonać.. 

Makijaż wykonany jest cieniami Loreal i Mua. 





Makijaż prezentuje się tak jak wyżej na zdjęciu.. A więc zaczynamy 

  • Na całą powiekę górną nakładam cień w kremie z maybelline 45-Infinite White.
  • zewnętrzny kącik powieki zaczynam modelować cieniem z loreala z serii  Studio Secrets Eyes Intesifier Cienie podkreślające kolor oczu kolor: 552 
  • na środek powieki płaskim pędzelkiem lub opuszkiem palca  nakładam złoty cien z paletki MUA Undressed shade 6 
  • w wewnętrznym kąciku powieki nakładam cień Catrice 540 rose marie's baby
  • Dolną powiekę robię tak samo jak górną czyli od zewnętrznego kącika 552  środek powieki podkreślam zlotym cieniem a  wewnętrzny kącik podkreślam cieniem 540 z catrice 
  • linie wodną oka podkreślam czarną kredką miss sporty mini me 010 black raven
  • rzesy tuszuję mascarą z maybelline  THE ROCKET



Mam nadzieje że makijaż wam sie spodobał :) do następnego buziaki PAAA :* 






4 komentarze:

  1. Pewnie że się spodobał :) Bardzo fajny i delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory :) Tylko moim subiektywnym zdaniem za głęboko tym turkusem/zieleniom zaznaczyłaś załamanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę to pod uwagę. :) Dziękuję.

      Usuń