♥ Czerwcowy BeGlossy ♥ + FILMIK

HEJ ! ♥ 

Witam w kolejnym wpisie. Dzisiaj taki trochę niezapowiedziany. Ale robiony na totalnym spontanie. :)

Kurier przywiózł mi pudełeczko beglossy. ! : ) 

Powiem wam szczerze, że nigdy nie dostałam takiego szoku. 
Jestem zachwycona zawartością tego pudełka  Zespole BeGlossy Wielki pokłon w twoją stronę :)

Cudowne pudełko  zawierające cudowne produkty. 


(przepraszam za trzęsącą się rękę, ale filmik był robiony na spontanie ) 

FILMIK 



PRODUKTY 


Zaczniemy sobie od lewej strony 
  • Pierre Rene  Błyszczyk chic gloss w odcieniu 02 Wild rose Pełny produkt - Fajny aczkolwiek kolor totalnie nietrafiony dla mnie ;D Aplikator bardzo duży niewyczuwalny na ustach ;). - Innowacyjny błyszczyk do ust z luksusową, żelową formułą gwarantującą efekt powiększonych ust. Idealnie nawilża delikatną skórę ust, nadaje subtelny kolor i blask. Cena produktu to 11,99 za 7 ml.

  • Produkt VIP - Sumita Beauty Cień w kredce nie mam pojęcia jaki to jest kolor ale spokojnie mogę wam powiedzieć że  jest taki brązowy z różowy pigmentem bardzo przyjemny na calą powiekę . - Żywy kolor łatwa aplikacja i trwałość ! Cień w kredce dzięki któremu idealnie podkreślisz letni makijaż oczu. Łatwo nakłada się i rozprowadza a przy tym jest precyzyjny jak ołówek. Możesz używać go jako cienia do powiek lub eyelinera dla uzyskania efektu smokey eyes.  Cena to około 54 zł za 2,4 g.

  • ABSOLUTE NEW YORK - Primer - Baza pod cienie ; ) Kompletnie nie znam firmy ani samego produktu fajnie że będę mogła wytestować. - Nie zawierający oleju, bezzapachowy primer pod cienie, który wyrównuje koloryt skóry  powiek intesyfikuje kolor cieni i sprawia że utrzymują się na powiekach przez cały dzień  Cena produktu około 20 zł za 7,9 g - Pełny produkt... Czy cienie na nim utrzymują się cały dzień na pewno to sprawdzę i się o tym przekonamy :). 

  • BENEFIT THEY'RE REAL MASCARA - O tak to jest znaczny plus dzięki któremu to pudełko wygrywa. Kultowa mascara benefitu. :D OMG  - Ultra czarna mascara która wydłuża, podkręca i pogrubi oraz podnosi i rozdziela rzęsy, zapewniając efekt nie do uwierzenia. Cena 119 zł za 8.5 g  akurat otrzymałam próbkę 3 g. - z tego produktu cieszę się najbardziej i już niedługo będzie recenzja tej mascary jako pierwsze wrażenie. także wyczekujcie ; ) Bardzo chętnie ją przetestuję ponieważ jest bardzo kontrowersyjną mascarą i jedni ją kochają a inni nienawidzą. Już niedługo i ja przekonam się do której grupy będę należeć :) 



  • Kamill krem do rąk i paznokci intensiv - Super wydaje mi się że jak na tą porę roku to krem do rąk to fajna sprawa ja jeszcze nigdy tego kremu nie posiadałam także fajnie będzie przetestować jedyne co mogę powiedzieć na początku to zapach który jest przyjemy i pachnie rumiankiem... - Chroni i wspomaga regenerację zniszczonej skóry rąk.Dzięki bogatej formule z olejem sojowym, witaminą A, połączonej  ze skoncentrowaną siłą rumianku, krem działa bardzo intensywnie. Cena produktu to 7,99 za 100 ml  akurat w beglossy znalazła się próbka 30 ml. 

  • To malutkie coś to jest LA ROCHE-POSAY - Ultra lekki fluid do twarzy z bardzo wysoką ochroną UV SPF 50 + idealny dermokosmetyk dla skóry wrażliwej, niewidoczny na skórze, pozostawia ją gładką i matową na długo. Cena produktu około 70 zł za 50 ml.  Fajnie że można coś takiego przetestować. :)

  • CLARENA CAVIAR SLIM BALM - Wyszczuplający balsam do ciała - opakowanie było zafoliowane dlatego też  nie wiem jak pachnie bo nie chciałam odklejać tej foli. - Charakteryzuje się lekką konsystencją i pięknym zapachem. Zawiera ISOCELL SLIM i LIPOREDUX które detoksykują i stymulują spalanie tkanki tłuszczowej. Ekstrakty z kawioru i alg nawilżają i odżywiają skórę. Cena produktu to 55 zł za 200 ml próbka 30 ml :)



  • OLAY TOTAL EFFECTS KREM CC - Mega fajnie, że taki produkt znalazł się w beglossy. Szczególnie że teraz mamy lato i zamiast ciężkich podkładów możemy użyć takiego cc kremu. ja od pierwszej chwili jestem jego fanką, Praktynie jest niewidoczny na skórze i ma fajny aczkolwiek troche mocny zapach ale sam produkt REWELACJA... - Zawiera upiększające pigmenty dla ukrycia niedoskonałości cery, a także pomaga zapobiegać i zwalczać 7 oznak starzenia się skóry Cena produktu to 44,99 za 50 ml ;) Dostaliśmy pełny produkt. 

Przyznam że tym pudełkiem jestem zachwycona oczarowana wniebowzięta. Produkt podobają mi się bardzo bardzo bardzo. :) Pudełko oceniam 10/8 

Cieszę się że mogę wytestować wszystkie te produkty.  i oczywiście pudełko otrzymuje największą ocenę i zachwyt.. Najbardziej przypadła mi do gustu mascara i krem cc  Reszta jest równie cudowna. niestety błyszczyk w nietrafionym kolorze przekreśla tylko troszkę. :) 

Całkowicie mogę powiedzieć że nie mogę doczekać się LIPCOWEGO BE GLOSSY <3 



7 komentarzy:

  1. Świetny filmik ;D Też chciałabym takie pudełeczko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :D To nic tylko zamawiać ! <3

      Usuń
  2. Hej Kasiu, desing robił mi znajomy, mogę Ci dać namiary jesli chcesz;)
    ps: proszę wytułmacz mi o co chodzi z tym dostawaniem pudełek beglossy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Na razie nic zmieniać raczej na blogu nie będę ale jak coś to do ciebie napiszę. Jeżeli chodzi o te pudełeczka beglossy to jest to comiesięczna subskrypcja , cena jednego takiego pudełeczka wynosi 49 zł mniej więcej działa to na takiej zasadzie że co miesiąc 15 lub w okolicach tego dnia otrzymasz pudełeczko w którym będzie 5 -7 kosmetyków różnych marek. niektóre będą tylko próbkami inne będą pełnowymiarowe albo wszystkie będą próbkami to już zależy. Więcej dowiesz się tutaj https://www.beglossy.pl/

      Usuń
  3. ps: zamiast dodania mnie do kręgów można już dodać mnie do obserwowanych a więc zapraszam,będzie mi niezmiernie miło:)

    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przymierzam się już jakiś czas do zamawiania tych pudełek i tak mi schodzi.. ;) Ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń