Kolorowa kreska

Cześć  ! 

Dzisiaj zapraszam was na prosty makijaż w kilku krokach a bardzo efektowny ! ;)

Kochane moje ostatnio bardzo dużo na internecie widziałam kresek. Pomyślałam że i ja w tym kierunku pójdę i coś  fajnego postaram się zrobić  i moim zdaniem coś też zrobiłam. :)

Chciałam by makijaż (kreska) wyglądała świeżo, by była ombre, by  wyglądała na oku jak milion dolarów... Ja ze swojej kreski jestem bardzo zadowolona  i mam nadzieje że i wam ona przypadnie do gustu. 

Kreskę wykonałam paletką sleek GLORY i jeszcze kilkoma rzeczami ! . 


Zaczynamy =]

  • Całą powiekę pokrywam bazą 
  • Cieniem beżowym pokrywam powiekę by zrobić jednolity kolor pod   naszą kreskę 
  • małym precyzyjnym pędzelkiem do kresek (skośnym) robię kreskę białym cieniem w kremie z maybelline color tattoo. 
  • Po zrobieniu bazy białym cieniem nakładamy skośnym pędzelkiem do kresek cienie. Całą kreskę pokrywam cieniem CIRCLE jest to żółty perłowy cień 
  • Zewnętrzny kącik i tym samym pędzelkiem pokrywam cieniem DISTRICT jest to piękna zieleń cieniem tym pokrywam jaskółkę naszej kreski i delikatnie łączę cień z żółtym 
  • Wewnętrzny kącik rozświetlam cieniem sypkim z My Secret star dust w numerze 4 
Tuszuję rzęsy ;)

Efekt końcowy bardzo mnie zadowolił bo jest świeży a przede wszystkim idealny na lato ! ;) 







Zachęcam do komentowania i do obserwowania mojego bloga  Dziękuje że jesteście :*


XOXO KAŚKA 

4 komentarze:

  1. efektowny i to stanowczo!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja lubie takie kolorowe kreseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe kreski wyglądają super na wszystkich, tylko nie na mnie :D
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wygląda ta kreska :)

    ♥ z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń