Makijaż dzienno- wieczorowy

Cześć ! ♥

Przychodzę do was dzisiaj z bardzo prostym  i efektownym makijażem... Dla niektórych będzie on na dzień dla innych na wieczór. w sumie dla mnie jest to i na dzień i na wieczór stąd też taka nazwa. :)

(od razu przepraszam na zdjęcia  ale uczę się robić zdjęcia lustrzanką i nim się nauczę będzie tak a nie inaczej.) 

Zachęcam do polubienia mnie na fb KLIK

Makijaż wykonałam paletką Sleeka Celestial oraz Oh So Specjal  


Do makijażu użyłam 3 cieni.


  • Na całą powiekę nakładam bazę pod cienie 
  • Na całą ruchomą powiekę nakładam cień z paletki Celestial o nazie ECLIPSE jest to szaro- brązowy cień opalizujący na zielono. 
  • Ten sam cień od razu nakładam na całą dolną powiekę 
  • Cieniem z paletki oh so specjal  o nazwie THE MAIL Rozcieram górną powiekę i granice cienia. 
  • W wewnętrzny kącik nakładam cień  z paletki Celestial o nazwie GALACTIC. jest to srebrny cień nakładam go delikatnie żeby tylko rozświetlić kącik oka a żeby nie był widoczny kolor. ;)
  • Na górnej powiece rysujemy kreskę czarnym eyelinerem. 
  • Cieniem ECLIPSE Rozcieram kreskę w kierunku do góry. (Dzięki temu będzie wyglądało jakbyśmy miały piękną zieloną mocną kreskę. a czarna nie będzie widoczna. ;)
  • Tuszuję rzęsy tuszem. U mnie ostatnio ulubiony Essence 2in1 

Mam nadzieje że przymkniecie oko na zdjęcia bo one będą się takie pojawiały aż nabiorę wprawy w robieniu zdjęć  moim nikonowskim  "dzieckiem" 




Piszcie w komentarzach co myślicie o makijażu. czy wam sie podoba czy nie. :)

XOXO KAŚKA 

1 komentarz:

  1. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń