♥Makijaż dzienny z podkreśloną dolną powieką.♥

Witajcie Księżniczki ! ♥

Dzisiaj kolejny makijaż na moim blogu.
Pomyślałam że w sumie zawsze robiłam coś ciemnego, raczej nie na dzień. 
Więc dzisiaj to trochę zmienię. 

W sumie ten makijaż jest również dla ciut odważnych dziewczyn. 
Ale jednak jest dzienny  a zawsze dolną powiekę możemy zrobić inaczej. 

Jak już pisałam testuję i uczę się pracować na nowym sprzęcie także zdjęcia nie są perfekcyjne i nawet nigdy nie były. Zdjęcia są ciemne a powinny być jaśniejsze, ale spokojnie spokojnie panuję nad sytuacją i mam nadzieje że już niedługo będą dobre. Trzymajcie kciuki !  :D

W dzisiejszym makijażu użyję 2 paletek firmy sleek  Oh So Specjal  i Candy.


Przechodzimy do makijażu. 

  • Na całą górną i dolną  powiekę nakładam bazę pod cienie ja aktualnie testuję bazę z pudełeczka beglossy
Zaczynamy od górnej powieki. 

  • na  całą powiekę od wewnętrznego kącika  do zewnętrznego kącika nakładam cień BOW  z paletki oh so specjal 
  • Zewnętrzny kącik oka zaczynam cieniować puchowym pędzelkiem i cieniem WRAPPED UP. Żeby zewnętrzny kącik nie był ciemny a był delikatnie podkreślony nadmiar cienia z pędzelka strzepuję o wierzchnią część dłoni albo delikatnie pocieram pędzlem o chusteczkę higieniczna. Dzięki temu nie zrobimy sobie na powiece plamy, a oko będzie muśnięte delikatną smugą cienia. :)
Pracujemy nad górną powieką tak by uzyskać zadawalający nas efekt, możecie również dokładać cieni by makijaż był delikatnie ciemniejszy. 
Przechodzimy do dolnej powieki  wykonanej tylko paletką Candy 

Małym precyzyjnym pędzelkiem 
  • Dolną powiekę zaczynam od nałożenia w zewnętrznym kąciku cienia BLUE FIZZLE
  • Zaraz po nim nakładam cień PEAR DROP 
  • wewnętrzny kącik rozjaśniam cieniem CREAM SODA
TUSZUJĘ RZĘSY 

Zachęcam was do komentowania i do obserwowania mojego bloga by być na bieżąco :3 

XOXO KAŚKA <3 

2 komentarze:

  1. Fajne kolorki na tej dolnej powiece :) Lubie takie makijaże bardzo :)

    OdpowiedzUsuń