Makijaż w odcieniach brązowych

Cześć :)

Zachęcam do polubienia mnie na fb KLIK

Witam was w kolejnym wpisie i kolejnym makijażu. Z racji tego że przy makijażu KLIK

był bardzo duży odzew i makijaż się spodobał. Tym razem również postanowiłam przygotować coś dla was delikatnego raczej dziennego  w brązie z dodatkiem różu i delikatnego szampańskiego błysku...




Makijaż wykonałam paletką Sleek - Oh So Specjal 

  • Na początku na powiekę nakładam bazę by wyrównać jej koloryt i by cienie lepiej się trzymały, moja baza jest z ostatniego beglossy. KLIK
  • W zewnętrzny kącik oka pędzelkiem do rozcierania nakładam 2 cienie i rozcieram je w kąciku i jadę w kierunku wewnętrznego  Cieniami które nakładam są BOXED i WRAPPED UP gdy uzyskam już taki efekt jaki chcę przechodzę dalej.
Pamiętaj że możesz dokładać cienia jak i użyć go mniej. 

  • na środek powieki płaskim pędzelkiem nakładam zmieszane 2 cienie ORGANZA i GATEAU i jadę nimi do wewnętrznego kącika oka przy czym rozcieram je na łączeniu z brązami.  
  • wewnętrzny kącik oka podkreślam jasnym cieniem BOW 
  • łaczenie cienia BOW z cieniami ORGANZA i GATEAU wypełnię rozświetlaczem z THE BALM 
  • Dolną powiekę tylko od zewnętrznego kącika pokrywam cieniem WRAPPED UP
  • Tuszuję rzęsy mascarą u mnie akurat THEY'RE REAL 



Zdjęcia nie są zbyt ładne. za co przepraszam :( 

Jeżeli makijaż się spodobał to komentujcie i zachęcam do obserwacji :) 


XOXO KASKA 

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie delikatne, subtelne makijaże. Twój makijaż również bardzo mi się podoba. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, delikatny, idealny na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie ci to wyszło, taki w sam raz, bez żadnych przesad! :)
    http://somethingmore1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, zdecydowanie mój ulubiony. Lubie właśnie takie delikatne kolorki;) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń