♥ Niebieska kreska OMBRE ♥

Cześć ! ♥

Dzisiaj przychodzę do was z makijażem. Kolejna propozycja kreski i kolejna propozycja Ombre ;) 

Ostatnio zaproponowałam wam : Kreska

Zapraszam was również do polubienia mnie na fb  LINK tam znajdziecie nowości informacje  i inne.



A wykonanie tej kreski jest również banalne jak tamtej. ;)

Do wykonania tej kreski użyłam tylko 2 cieni z paletki MUA - POPTASTIC Paleta ma piękne żywe kolory i spokojnie możemy zastąpić ją paletką Candy Sleeka :)

  • Całą powiekę pokrywam bazą 
  • Cieniem beżowym pokrywam powiekę by zrobić jednolity kolor pod   naszą kreskę 
  • małym precyzyjnym pędzelkiem do kresek (skośnym) robię kreskę białym cieniem w kremie z maybelline color tattoo . 
  • Po zrobieniu bazy białym cieniem nakładamy skośnym pędzelkiem do kresek cienie. Całą kreskę pokrywam cieniem oznaczonym na zdjęciu nr 1   jest to piękny błękitny perłowy cień :)
  • Zewnętrzny kącik i tym samym pędzelkiem pokrywam cieniem zaznaczonym numrekiem 2 jest to ciemno granatowy kolor  który idealnie wygląda  na powiece. :) Łączę go z naszym jasnym kolorkiem.
  • Tuszuję rzęsy tuszem Essence 2in1 

Jak widzicie wykonanie jest mega proste :) A makijaż jest mega Efektowny tak samo jak poprzedni.





Propozycja tego makijażu na pewno znajdzie swoich zwolenników na wieczorne letnie imprezy ale również i na każdy dzień. Ja bardzo polubiłam się z kolorowymi kreskami na moich powiekach i zapewne takich kresek będzie jeszcze wiele na moim blogu  także spodziewajcie się wszystkiego ! ; ) 

Zachęcam was do obserwowania i komentowania mojego bloga <3 

XOXO Kaśka 



2 komentarze:

  1. śliczna kreska! bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy Post jak i blog ;)
    Zapraszam, do mnie :D
    http://werix-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń