Oczami mojego telefonu #3

Witajcie :)

Dzisiaj piękny ale niestety deszczowy  niedzielny dzień. ja przychodzę do was z kolejnym postem. 

Ten tydzień był bardzo pracowity i ciężki. ale dałam rade i przebrnęłam przez niego Tak na prawdę nie wiem co mam wam pokazać... bo w sumie niewiele zdjęć robiłam. Chociaż jakieś jednak tak ! :D

Nareszcie maj się skończył.. Wydaje mi się że był dla mnie strasznie pechowym miesiącem za dużo się stało rzeczy przykrych...  i dalej trwają. ale mam nadzieje że już niedługo wszystko się ustabilizuje. 

Brak czasu ze względu na pracę klientki i przykre sprawy spowodował że niestety delikatnie zaniedbałam bloga... I bardzo tego żałuję ale w czerwcu będzie poprawa mam nadzieje na lepsze. ! :)  a Już jutro albo we wtorek  podsumowanie kosmetyczne maja  czyli krótko mówiąc ulubieńcy i filmik ! :D 

A już za 11 dni będą moje  18 urodziny. jak ten czas szybko leci... :) No i 1 urodziny bloga ! :) 



Będąc w biedronce zobaczyłam  taką śliczną słodką poduszkę ! ;C Niestety nie kupiłam jej... Ale i tak jest urocza. :(




Moje pędzle po umyciu.. Straszne brudaski... Czy któraś z was ma problem z zaschniętym podkładem lub brudnym pędzlem od jakiegoś czasu który nie chce się umyć ? ;) Piszcie w komentarzu ponieważ ja znalazałam na to sposób i jeżeli bedzie ktoś chętny na ten sposób to przedstawię go w osobnym wpisie :)



Ostatnio moje  top 4 do paznokci... :) Odżywka na wzrost paznokci z różnymi wyciągami itd z firmy pierre rene.  Do tego odżywka z Eveline 8w1  na razie nie widzę żadnej różnicy ale też nie używam jej codziennie. a raczej sporadycznie.  Ostatnio ukochany lakier do paznokci firmy MIYO  w kolorze 173 RASBERRY ICE CREAM  no i wysuszać utwardzacz i nabłyszczacz również z firmy Eveline... 
Ostatnio stwierdziłam że moje paznokcie są w strasznym  stanie.  i że muszę bardziej o nie zadbać. także większą uwagę bedę zwracać na paznokcie... 





Moje usta ostatnio były również w ciężkiej kondycji. Chyba tylko przez to że używałam matowych pomadek  mój błąd alee z pomocą przyszedł mi niezawodny einstein lip therapy  :3 ma chłodzące działanie i świetnie pomaga ustom  w każdej sytuacji ! :) 





W czwartek po straszliwej burzy i deszczu pojawiła się prze piękna tęcza ( niestety nie widać dokładnie kolorków ponieważ telefon nie oddaje ich tak jakbym chciała... ) 


,, W kropli deszczu zatopić smutki, by zacząć żyć kolorami tęczy"





No i to byłoby na tyle z tego wpisu. Mam nadzieje że się podobał zachęcam do obserwowania mojego bloga i do komentowania ! :) 

XOXO Kaśka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz