Przegląd pomadek #3



Witam was serdecznie w kolejnym wpisie z serii Przegląd Pomadek. 
Dzisiaj znowu przygotowałam dla was 2 pomadki ;) 
Mam nadzieje że wam się spodobają. Liczę na wasze komentarze i zachęcam do obserwowania bloga ! :) 

Zapraszam was również do polubienia mnie na fb : KLIK


Pierwszą pomadką o której dzisiaj opowiem jest RED 2000 

Pomadka jest pięknego czerwonego żywego koloru, będzie pięknie wyglądała nałożona pędzelkiem jak i wklepana opuszkami palców. Czerwień jest dość specyficzna bo ja akurat takiego kolorku nie miałam i jestem zadowolona, że ją  posiadam  ;) Uwielbiam czerwone kolory na ustach swoich jak i innych dlatego DZIEWCZYNY WIĘCEJ ODWAGI  ! :) Czerwone pomadki są bardzo fajne i powinnyście się do nich przekonać... Pomadka jest mega fajna i daje na ustach ładny połysk, nie wysusza ich i ładnie się utrzymuje. Nawilża usta i pomimo koloru czerwonego wyglądają na bardzo zdrowe i zadbane.  Kolor idealnie sprawdzi się przy delikatnych jak i mocnych makijażach ;)


Uwierzcie mi dziewczyny, szczególnie te starsze  że czerwona pomadka  w waszej kosmetyczce będzie najlepszym kosmetykiem na świecie. ;) Nie zawsze przecież musimy nosić na co dzień  samych nude. 






Kolejną pomadką jest pomadka CHIC

Pomadka jest w kolorze "brudnego" różu  z delikatnymi pigmentami czerwonego koloru dzięki czemu idealnie nadaje się na każdy dzień, do pracy jak i na wielkie wyjścia i czerwone dywany.  Fajnie sprawdzi się przy makijażach typu smoky gdzie nie będziemy kłaść głównego nacisku na ustach a na oczach a usta po prostu będą wszystko idealnie dopełniać w bardzo delikatny i subtelny sposób.

Z każdą pomadką avon jest tak samo, pomadka idealnie sunie po ustach nadając równy koloryt, nie daje efektu suchych i spierzchniętych ust ale daje efekt zdrowych i zadbanych ust, ładnie nawilża usta  i  nie wysusza ich do tego dają bardzo ładny połysk... :) Niestety minusem niektórych jest to że kompletnie się z tym nie zgadzają czasami niektóre się zlewają zostawiają brzydkie odcięcia tworzą smugi i ogólnie wyglądają brzydko....

Pomadka CHIC ma to do siebie że pomimo że nałożyłam ją na podkład. żeby wyrównać koloryt, wygląda  na ustach po prostu rewelacyjnie zdrowo i zadbanie. 





Jeżeli wpis się podobał zachęcam cię do zostawienia po sobie komentarza i obserwowania mojego bloga 


XOXO KAŚKA 

4 komentarze:

  1. Ta czerwona jest genialna ! :D
    Ja z Avonu mam fuchsie w macie-polecam :D

    zapraszam na mój blog w wolnej chwili :)
    www.swiat-recenzji.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze do niej nie doszłam ale zapewne jest godna polecenia ! :D

      Usuń
  2. Również mam pomadkę CHIC i tak samo się na niej nie zawiodłam . Z resztą Avon ma świetne produkty :) Pozdrawiam i z chęcią obserwuję! ;)

    ~carolinenear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię pomadek z AVONu :)

    OdpowiedzUsuń