SYSIOWE TESTOWANIE #1 - Szamponetki EFFECT TONE - Venita

Hej :) 


Dzisiaj przybiegam do was z recenzją i z nową serią  SYSIOWE TESTOWANIE  Sylwia która postanowiła odświeżyć sobie kolor włosów szamponetką podzieli się z nami swoimi wrażeniami i opinią na temat tego produktu.  Mam nadzieje że seria ta przypadnie wam do gustu. ; ) 




Sylwia ma cudowny kolor włosów o jakim ja zawsze marzyłam i może niedługo moje marzenia się spełnią :)

Zaczniemy od opisu producenta :

Szampon koloryzujący Effecttone z ekstraktem z dzikiej róży to nowy produkt Venity. Pozwala na efektowną i szybką zmianę kolorów włosów. Preparat nie zawiera amoniaku i utleniaczy, przez co nie niszczy włosów, a ekstrakt z owoców dzikiej róży oraz składniki kondycjonujące nadają włosom piękny połysk i zdrowy wygląd. Dostępne kolory to:
- platynowy blond,
- słoneczny blond,
- jasna czerwień,
- owoc granatu,
- burgund,
- brąz,
- dzika śliwka,
- czarna wiśnia.


Cena: 4zł / 2x25ml




Sylwia akurat posiadała kolor 20 Jasna czerwień 

OPINIA : 

Sama szamponetka jest wyglądu maseczek do twarzy (Opakowanie) Produkt  lekko pokrył odrost, kolor odświeżył się i  nie jest już taki  wypłowiały jednak  po farbie jest  bardziej intensywniejszy. Zapach produktu jest strasznie śmierdzący a powinien pachnieć różą. Jest łatwiejsza  w nakładaniu ale zużyłam 2 saszetki,  do stosowania raz na tydzień / dwa tygodnie się nada,  no i cena mała  wiec stwierdzam ze mogę to stosować  dla odświeżenia włosów. Sylwia zakupiła go w auchanie. ale pewnie dostaniecie go w każdej drogerii perfumerii czy innych sklepach. Pobiegajcie między półkami i może akurat na nią traficie ;)

 PLUSY I MINUSY : 

plusy:  
- cena, ok 3-4 zł za 2 saszetki
- faktycznie odświeża kolor
- łatwe w nałożeniu
- bez amoniaku! ; o

minusy:
-zapach mnie nie satysfakcjonuje, trochę chemiczna róża jak na różę ; D
- nie do końca pokrywa wszystko przy odroście
- 2 saszetki na raz na głowę, jedna to za mało 

Ocena Sylwii  to 5/10 

Wydaje mi się że całkiem dobra ocena. Sama pewnie wytestuję ten produkt kiedyś i zrobię tutaj Edit. 

Mam nadzieję że nowa seria przypadła wam do gustu. :) Zachęcam do komentowania i obserwacji bloga. 


XOXO KAŚKA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz