They're Real mascara - Pierwsze wrażenie

Cześć  ! <3 

Dzisiaj przychodzę do was z takim postem Pierwsze wrażenie. 
Jak wiecie we wtorek przyszło do mnie pudełeczko BEGLOSSY

Zapraszam do polubienia mnie na fb : KLIK



I jednym produktem z jego zawartości była mascara THEY'RE REAL firmy Benefit 

Postanowiłam że zrobię pierwsze wrażenie tego produktu. Bo oczywiście obszerniejsza recenzja "kiedyś" na pewno się pojawi. :) Ja bardzo ucieszyłam się że ten kultowy produkt będzie miał miejsce w moim kuferku. 

Okej  Przejdę do samego produktu.  Zapewne każdej z was buzia by się uśmiechnęła gdyby zobaczyła to drogie i małe  cudeńko. Ale czy on serio jest tak dobry i super i ekstra i jeszcze inne ? 


Mascara wygląda bardzo ładnie :)  Samo to że zostałam posiadaczką  wymarzonej mascary czyni mnie bardzo szczęśliwą. Bo chciałam ją mieć chciałam ją przetestować i w końcu to się udało :)




Ja może się nie nadaję do recenzji  takich produktów bo dla mnie każdy tusz jest taki sam i robi to samo. :)

I w tym przypadku jest Tak samo :)

Pokażę wam efekt przy  jednej warstwie i przy dwóch. 

Mascara ma dziwną szczoteczkę niby normalną silikonową ale zakończoną takim ,,kółeczkiem" na końcu :) 


Szczoteczka niczym nie różni się od zwyczajnych mascar które możemy zakupić w drogerii za 10 zł. 

1 Warstwa : 


Według mnie każda mascara daje taki sam efekt... 

2  Warstwa 



Przy 2 warstwie rzęsy są posklejane i to centralnie. :) Mi osobiście taki efekt się podoba na rzęsach... :)

No ale przejdźmy do mascary Nie wiem za czym jest ten szał ciał... Mascar które tworzą taki efekt przy 1 i 2 wartwie jest mnóstwo  i spokojnie można znaleźć zamienników tego ,,cudeńka"  Szczególnie jeżeli ktoś nie posiada środków na zakup mascary Benefit... Może i jest kultowym produktem ale nie wiem o co tyle szału. bo dla mnie już taki sam efekt daje essence 2in1. :) 

Moim zdaniem ja na pełnowymiarowy produkt bym się nie skusiła.. Fajnie że mogłam i mogę przetestować miniaturkę tej mascary <3 Za co bardzo dziękuję BeGlossy. 
No i to tyle jeżeli chodzi o tą mascare :) piszcie czy wy ją macie czy nie. czy zakupiłybyście ją  i jakie są wrażenia :) 


XOXO KASKA <3 



4 komentarze:

  1. efekt takich posklejanych rzęs można uzyskać przy używaniu większości rimmelowskich tuszy! :)

    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię posklejanych rzęs, dlatego maskarę Benefitu będę omijała szerokim łukiem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fatalnie to wygląda.. W życiu tego nie kupię.

    OdpowiedzUsuń