Wieczorowy makijaż z czerwonym akcentem ♥

Hej <3


Dzisiaj zapraszam cie na makijaż :) Wieczorowy z delikatnym aczkolwiek widocznym czerwonym akcentem :)

Czerwonym akcentem nie będzie  pomadka ;) 

Makijaż wykonałam paletką Sleek Glory. 



Zaczynamy ! :)

  • Na całą powiekę nanoszę bazę pod cienie ( Hean STAY ON) 
  • Zewnętrzny kącik zaczynam konturować cieniem NORTHERN  nakładam go płaskim pędzelkiem i rozcieram pędzelkiem kulkowym 
Rozcieram do takiej postaci aby być zadowolonym z efektów. :) Ja nie roztarłam mocno bo chciałam by jednak linia była widoczna :)

  • Na środek powieki płaskim pędzelkiem nakładam cień JUBILEE jest to cień w kolorze srebrnym bardzo ładny połyskujący cień. 
  • W wewnętrzny kącik małym precyzyjnym płaskim pędzelkiem nakładam cień OVERGROUND 
Wszystkie granice rozcieram do wybranego przez siebie efektu :)

Przejdziemy do dolnej powieki :)

  • W zewnętrzny kącik małym precyzyjnym skośnym pędzelkiem nakładam cień NORTHERN  nakładam go do mniejszej połowy oka ;)
  • W wewnętrzny kącik nakładam cień JUBILEE a żeby połączyć cień z górną powieką łączę go cieniem OVERGROUND
  • Na środek powieki płaskim pędzelkiem nakładam cień CENTRAL Jest to piękna żywa czerwień i rozcieram go na boki. 
Tuszuję rzęsy i gotowe ! :) Ja pokaże wam efekt z normalnymi rzęsami i sztucznymi kępkami  (niestety u mnie sztuczne rzęsy są widoczne)   Zdjęcie zaznaczone serduszkiem akurat jest z kępkami



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz