♥ Makijaż delikatny dzienny ♥


Dzisiaj zapraszam was na makijaż. Przygotowałam dla was propozycje inspirowaną ostatnim makijażem Maxineczki . 

Maxi przygotowała makijaż dla niebieskookich.  Ja postanowiłam zrobić coś takiego samego ale z troszkę innymi kolorami :) 



Do wykonania mojego makijażu użyłam 2 pigmentów (my secret star dust)   i paletek sleek (oh so special) oraz mua (pretty pastels) i brązowej kredki.  


Zapraszam ! :)

  • Na początek na całą powiekę ruchomą nakładam bazę pod cienie ważne by była ona klejąca w swej konsystencji by pigment się do niej przykleił 
  • Na przestrzeń pod łukiem brwiowym nakładam cień MIYO 04 vanilla. by  pigment który będziemy nakładać znajdował się tylko na ruchomej powiece.
  • Opuszkiem palca nakładam na ruchomą powiekę pigment  w numerze 4 i rozprowadzam go palcem rozcierając na boki. główne skupienie koloru ma być na środku. 
Po nałożeniu pigmentu przechodzę do konturowania powieki ! :) 

  • Zewnętrzny kącik zaczynam konturować cieniem z paletki sleek CELEBRATE oraz WRAPPED UP.  Cieniem Wrapped up podkreślam również załamanie powieki. 
  • Dolną powiekę podkreślam cieniem wrapped up i łączę z górną powieką tworząc ładne przejście z dołu do góry. Powiekę dolną podkreślam do połowy 
  • Drugą połowę aż do wewnętrznego kącika podkreślam pięknym fioletem z paletki MUA (jest to ostatni cień w pierwszym rzędzie) 
  • Wewnętrzny kącik oka rozświetlam pigmentem w numerze 1..
  • Tuszuję rzęsy !:)


Cienie które  użyłam  bardzo różnią sie od tych których użyła Maxi. Ale liczy sie pomysł ! ;) Mam nadzieje że makijaz wam sie spodobał :)


XOXO KAŚKA :* 

3 komentarze:

  1. śliczny, rozświetlający i delikatny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Delikatnie , a jednocześnie wyraźnie zaakcentowane oko :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten makijaż :) Bardzo piękne cienie użyłaś.

    OdpowiedzUsuń