Oczami mojego telefonu #5 - Dzień w Ogrodzie.



Witam was w kolejnym wpisie i poście ;) Dawno nie było serii Oczami mojego telefonu a więc wszystko musimy nadrobić ! :)

Dzisiaj głównie będą przeważały zdjęcia Kwiatów...  Będzie ich mnóstwo ! :D

Praktycznie większość czasu spędzałam na działce mojej szwagierki  i brata... Uwierzcie mi że przyjazdy tam łączą się z cudownym odpoczynkiem  wśród pięknych kwiatów lasu  drzew..



Nie ma nic lepszego niż położenie się na ławce lub hamaku  i słuchanie szumu drzew i śpiewu ptaków do tego woń tych pięknych kwiatów daje dużo....












Może jakiś makijaż inspirowany by się przydał ? :)




Przy odpoczynku Towarzyszyły mi dwie książki które namiętnie czytałam ; )  No i oczywiście Drinki, Kawy z lodem, Woda i inne tego typu cudowne rzeczy. ;)

Pierwszą z nich był : ALEF - Paulo Coelho 

Piękna książka :)

A drugą ( To już bardziej znana książka )  A raczej tytuł.  i jeden piękny cytat dla was który pewnie wielu z was utkwił w pamięci z filmu . 





I to było by już na tyle w tym wpisie. Myślę  ze za niedługo będzie już lepiej. :) 


XOXO KASKA 




3 komentarze:

  1. Żałuję że nie mam właśnego ogrodu lub chociażby działeczki
    Ale w wekend byliśmy z brzdącem u moich chrzesnych, to się mały wylatał - a ja za ni oczywiście. Mają gospodarkę, duży ogrod do tego, sad , altanki itp. Raj dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zakochałam się w tych zdjęciach :) Ja uwielbiam kwiaty i też mam ochotę na zrobienie takiej sesji.

    OdpowiedzUsuń