Przegląd Pomadek #5


Dzisiaj zapraszam was na Przegląd pomadek. Nie będę pokazywała wam dzisiaj pomadek avon ale trochę innych tańszych i godnych uwagi. Dzisiaj pokażę wam pomadki Essence i trochę o nich opowiem. 

Długo zastanawiałam się jakie pomadki wam pokazać. i czy ciągnąć po kolei avon. Stwierdziałam że musimy mieć jakąś odskocznie i dzisiaj pokażę wam pomadki essence. Podzielę  te pomadki na 2 wpisy także wyczekujcie 2  bo on pojawi się 7 lub 8 lipca. 

Dzisiaj pokażę wam 3 pomadki tej firmy.

W sumie posiadam ich 5  i pokazywałam je na funpage :) A dzisiaj trochę o nich napiszę. 


Pierwszą pomadką jest 01  CORAL CALLING 

Pomadka w pięknym delikatnym kolorze  ja poszukiwałam pomadki w takim pomarańczowym odcieniu. To w sumie nie jest pomarańczowy odcień ale jest to taki brzoskwiniowy z nutą różu. bardzo ładny odcień szczególnie na dzień. Nakłada się idealnie sunie po ustach tworząc ładną warstwę nie zacieka nie tworzy smug, dodatkowo ładnie nawilża usta i daje im naturalny zdrowy wygląd. Pomadka rzuca się w oczy bo nie jest to pomadka nude a jednak ma ona jakiś kolor. Jest ładna delikatna i subtelna, wprost do mocnych makijaży jak i delikatnych. Wytrzymuje  dość dobrze ale jednak trzeba ją poprawić. 


drugą pomadką jest 02 ALL YOU NEED IS RED 


Piękna klasyczna czerwień, niestety na zdjęciu nie wygląda na czerwień a na taki ostry wściekły róż, ale na żywo jest to czerwień. To samo mogę napisać co u poprzedniej pomadki. Ładnie wygląda przyjemnie się ją nakłada, ale zjada się ją od środka ust, przy oblizywaniu warg będziemy zjadać tą pomadkę także trzeba na nią troszkę uważać, jednak sama pomadka jest warta uwagi i polecenia. wygląda ładnie daje ładny efekt pięknych czerwonych ust dodatkowo usta wyglądają na zdrowe i nawilżone. Czego chcieć więcej ? ;) Dodatkowo jeżeli jesteście fankami delikatnych oczu a mocnych ust będzie to wasz MUST HAVE, Ja bardzo lubię czerwone usta do wytuszowanych rzęs czy nawet i kreski. Ale również pięknie będzie ona wyglądać przy ciemnych smoky.  Cena również jest dobra bo jest to tylko 9.99  w szafach essence 




Ostatnią pomadką w dzisiejszym przeglądzie  jest pomadka 08 COLOUR CRUSH 

Pomadka pięknego różowego koloru, pomadka daje ładny blask na ustach dzięki czemu one wyglądają zdrowo (cały czas się z tym powtarzam)  Niestety przy nakładaniu tej pomadki musimy uważać, bo tworzą się smugi które za dobrze nie wyglądają,  Co do pomadki nie mam się czego uczepić, Kolor ładny, wygląd ładny, nawilżenie,  brak spierzchniętych i suchych ust po  zmyciu, Cena, przyjemność w nakładaniu. :) 
Możemy taką pomadkę użyć również do każdego makijażu :) Już niezależnie czy będzie to smoky czy zwyczajna kreska czy nawet minimalizm. 






Mam nadzieje że dzisiejszy przegląd wam sie spodobał, Jeżeli tak to skomentuj i dołącz do obserwatorów. 

Zapraszam cię również na mojego FB KLIK
Tam znajdziesz nowości, propozycje i inne... Pozdrawiam :* 


XOXO KASKA 


8 komentarzy:

  1. Pierwsza zacna ;) ! ja bardzo lubie pomadki z KOBO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kobo pomadek jeszcze nigdy nie miałam ;) ale pewnie kiedyś zakupię :)

      Usuń
  2. pierwsza jest śliczna - delikatna i dziewczęca :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak czerwona to również mój typ :) Jest piękna ;)

      Usuń
  4. chyba nie umiem powiedzieć, która najładniejsza, wszystkie prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń