Przegląd pomadek #6


Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym przeglądem pomadek  i  firmą essence jak zapowiadałam w poprzednim  przeglądzie. Na dzisiaj zostały mi 2 pomadki firmy Essence. I na ilości 5 kończy się ta malutka kolekcja tej firmy.  Na dzisiaj mam dla was  ciekawe dość moim zdaniem propozycje także zapraszam..

OGŁASZAM ŻE NA RAZIE PRZEGLĄD POMADEK NIE BĘDZIE SIĘ POJAWIAŁ PRZEZ DŁUŻSZY CZAS... :)


Pierwszą pomadką będzie 09 WEAR BERRIES!

Pomadka w pięknym kolorze takiego różo fioletu, ale jednak bardziej fioletu. Kolor jagód  jakby ktoś to powiedział, Piękny  kolor jagód i zapach  taki słodziutki. tak ta pomadka pachnie i to pięknie i coś mi ten zapach przypomina, ale do końca nie wiem co na pewno coś przyjemnego i słodkiego. W sumie kazda pomadka tak ładnie pachnie ale smak już nie jest taki dobry.. : / 

Przejdę do pomadki.  pomadka jest mega fajna, ładnie nawilża, daje blask ustą i zdrowy wygląd, wygląda pięknie. Będzie pasowała  blondynką ale i brunetką kolor  na podkładzie jest jasny, ale u mnie na ustach naturalnie jest piękny mocny idealny do kreski i na szybkie wyjście, nakłada się  ładnie  nie tworzy smug i zacieków,  wystarczy  jedna warstwa i są pięknie usta pokryte, 2-3 razy w ciągu dnia trzeba poprawiać bo się delikatnie ściera, zresztą jak każda pomadka. Ale wygląda pięknie. Także  Warta jest polecenia i zakupu. bo wygląda ładnie, i cena również jest dobra jak za dobry produkt. ;)

I ostatnia pomadka 10 COTTON CANDY 

Pomadka iście cukierkowa, powiedziałabym taki baby pink . Lalkowy kolor, ja się czuję w takim kolorze jak  księżniczka w bajce. Pięknie wygląda ale może na zdjęciu widać że robi delikatne zacięcia i smugi, Jednak kolor wygrywa wszystko, bo jest po prostu uroczy.  Pomadka wygląda pięknie na ustach z daleka, pasuje praktycznie do każdego makijażu. a przede wszystkim możemy stworzyć sobie kolor idealny pod nas. Możemy po prostu nałożyć ją paluszkiem i wklepać będzie wyglądało pięknie i naturalnie. tak tak wiem to jest niehigieniczne. Ale jeżeli same używacie tej pomadki to czemu nie ? :) Ja zazwyczaj każdą pomadkę po użyciu dezynfekuję także nie przejmuję się tym. :) Tak jak każda pomadka essence wygląda bardzo ładnie i świeżo daje zdrowy i zadbany wygląd  ust.... :) Mi do szczęścia niewiele jest potrzebne. Wystaczy mi ładny kolor na ustach wytuszowane rzęsy i mogę śmigać. 



Tak więc serię z Essence zakończyliśmy powodzeniem. Ja zapewne zakupię inne kolorki  tych pomadek bo są to na prawde fajne produkty godne uwagi.  także na tych 5 kolorkach nie zostaniemy. 

Piszcie który kolor wam się najbardziej spodobał. Zachęcam was do komentowania i do obserwowania mojego bloga. 

Zapraszam was również na fp KLIK Gdzie dowiecie się o wszystkim wcześniej niż będzie to na blogu :) 

4 komentarze:

  1. wear berries jest cudne, ja obecnie przeżywam fascynację pomadkami Catrice, chyba zaniedługo zrobię swatche ulubionych pomadek na lato na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post ;D Jak i Blog Zapraszam Do mnie Może się coś spodoba ? :D http://werix-blog1.blogspot.com/ + za każdy miły komentarz Odwdzięczam się ;D

    OdpowiedzUsuń