TAG - 17 pytań kosmetycznych

HEJ <3 !

Cześć ! daje wam do wysłuchania kawałek  który ostatnio towarzyszy mi praktycznie codziennie... 






,,Mogłabym ci wiele dać, to za czym tęsknisz,
mogłabym za tobą stać, uczynić wielkim."

Dzisiaj również też  tak z innej beczki. Zapraszam was na tag o nazwie 17 pytań kosmetycznych.
Kiedyś widziałam że nawet na blogach takie tagi się pojawiają więc postanowiłam ze sama taki wykonam dla was. Oczywiście każdą blogerkę zachęcam do odpowiadania na ten TAG...

Zaczynamy ! 

  1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz ? - Twarz myje 2 razy dziennie. rano staram się ją myć i przemywać tonikiem a wieczorem natomiast oczyszczam ją żelem micelarnym lub peelingami i moim Beauty Line.
  2. Jaki masz typ cery ? - Z reguły mam cerę tłustą z tendencją do przesuszania się.  
  3. Co jest obecnie twoim ulubionym produktem do mycia twarzy ? - mam różne produkty ale wydaje mi się że najczęściej używam żelu micelarnego z biedronki  jest fajny  ładnie pachnie jest wydajny, jeżeli będziecie chcieli recenzje to piszcie i na pewno ją zrobię. 
  4. Czy używasz peelingów do twarzy  jeżeli tak jaka to marka ? - Tak, bebeauty czyli peeling z biedronki do tego under20  3w1  żel peeling i maska,  i Clarena  chociaż tego nie zbyt często używam. więc raczej tamte 2. 
  5. Czy używasz kremu pod oczy ? - Nie nie używam ale powinnam zacząć i zapewne na początek postawię na  floslek z rumiankiem i świetlikiem, podobno jest bardzo dobry. :) 
  6. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem ? - tak :)
  7. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych ? - Tak szczerze ? nawet nie wiedziałam że takie coś istnieje... No ale cóż nie używałam i zapewne nie będę używać. 
  8. Jakiego podkładu używasz ? - Tutaj jest już różnie  czasami rimmel czasami loreal na prawdę podkłady u mnie się zmieniają . teraz aktualnie używam cc kremu z firmy Olay 
  9. Co z korektorem  ? - Używam go jeżeli go potrzebuję i aplikuję go w miejsca które bardzo chcę zakryć. 
  10. Jakiego korektora używasz ? - zazwyczaj na niedoskonałości true match chociaż bardzo się polubiłam z podkładem kamuflującym z dermacol jest bardzo kryjący ale niestety za ciężki,   a pod oczy revlon photoready. 
  11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach ? - Są fajne ponieważ dodają takiego pazura w makijażu. Oraz fajnie czasami na dzień sobie rzęsy zaaplikować, na prawdę super sprawa. ;)
  12. Czy wiesz że mascary zmienia się co 3 miesiące ? - tak wiem, aczkolwiek sie czasami do tego nie stosuję. 
  13. Jakich narzędzi używasz  do aplikowania makijażu. ? - Używam zazwyczaj pędzli aplikatorów gąbeczek  lub po prostu palców. Tak naprawdę  używam tego czym mi w danej chwili wygodnie :) 
  14. Ulubiony kolor cienia do powiek ? - ze względu na moją dużą kolekcję cieni jednak na jakis ulubiony kolor nie umiem się zdecydować. kiedyś były to brązy i beże ale teraz wydaje mi sie ze juz takiego jakiegoś ulubionego koloru nie ma. 
  15. Kredka do oczy czy eyeliner w płynie ? - Hm Kredka do oczu oraz eyeliner ale w słoiczku. 
  16. Czy wychodzisz z domu bez makijażu ? - Wszystko zależy w tym momencie od stanu mojej skóry ;) Jeżeli jest dobrze to pewnie  nawet idę na miasto. ale jeżeli mam jakies niedoskonałości to nakładam po prostu krem z filtrem i korektor który zakryje niedoskonałości i puder by się nie świecić w ciągu dnia.  zazwyczaj  nie nakładam jakiś podkładów a raczej tak bardziej idę w kierunku delikatnego zakrycia i minimalizmu ! :) Pamiętajcie  ! MNIEJ ZNACZY LEPIEJ ! :) 
  17. Myślisz, że dobrze wyglądasz bez makijażu ? - Hmm myślę ze tak ; p 


No i tak prezentuje się TAG - 17 pytań kosmetycznych. na moim blogu pojawi się więcej tagów bo wydaje  mi sie, że dzięki temu mnie lepiej poznacie a przede wszystkim będzie trochę odskoczni !. Zachęcam do wykonania tego Tagu na swoim blogu oraz do wysłania linka do tagu  w komentarzach :)  

Komentujcie czy wam się podobał i czy chcecie jeszcze jakieś tagi ;)


XOXO KASKA 

3 komentarze:

  1. Rewelacyjny taki TAG i z miłą chęcią zrobię u siebie takie na blogu ;) podeślę link dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością ! :)

      Usuń
  2. Fajny tag, chyba zrobię taki u siebie :)
    Ja też dążę w stronę makijażowego minimalizmu na co dzień, ale to z wygody i braku czasu :P Dobrze jednak robi to skórze :)

    OdpowiedzUsuń