Zielona (miętowa) kreska ♥ Makijaż




Zapraszam was dzisiaj na makijaż ! ;) Pierwszy dzień LIPCA i kolejne  Kreski to jest coś co króluje od początku czerwca na moich powiekach, nie tylko kreski czarne ale również i kolorowe. Dzisiaj postawiłam na zieloną (Miętową) Kreskę. Bez ostrego zakończenia... Mi ta kreska bardzo przypadła do gustu i mam nadzieje że wam również przypadnie. Zachęcam was do komentowania  mojego bloga. 

Miesiąc czerwiec i miesiące wakacyjne  są  dla mnie miesiącami bardzo szczególnymi ponieważ zbliżają się wakacje i są wakacje i można trochę poszaleć z kolorem są letnie  imprezy, grille  spotkania ze znajomymi wszystko co ja lubię, Ale nie często przed takim wyjściem chce mi się stać przed lustrem i robić smoky czy jaki kolwiek skomplikowany makijaż na taką okazję. Wtedy z pomocą przychodzi mi kreska  czy to kolorowa czy zwykła klasyczna czarna która jest prosta w wykonaniu,  i urzeka wszystkich w koło. 

Kreskę tą wykonałam paletką Candy z firmy Sleek. 


  • Na całą powiekę nakładam bazę (testuję bazę z beglossy czerwcowego) I na razie sprawdza się super ! :)
  • Całą bazę wyrównuję cieniem MIYO 04 VANILLA Dzięki temu będzie wyrównany koloryt powieki 
Jeżeli już wyrównamy koloryt powieki  przechodzimy do malowania kreski. 

  • Na początku cieniem w kremie marki Maybelline Color tattoo w odcieniu 45-INFINITE WHITE Robię kreskę. Cień ten traktuję jako bazę pod mój cień zielony i dla wzmocnienia koloru i pigmentacji
  • Cień w kremie pokrywam cieniem z paletki CANDY  o nazwie MINT CREAM 
  • Dolną powiekę a raczej linię wodną oka podkreślam białą kredką miss sporty 
  • Tuszuję rzęsy mascarą. 






Makijaż prezentuje się tak jak na zdjęciu wyżej. Wygląda świeżo i promieniście. I jest prosty w wykonaniu :) Brwi podkreśliłam paletką firmy Gosh. :)

Uwielbiam takie kolorki na lato ! :) I mam nadzieje że wam się spodoba to co przygotowałam. ;)

XOXO KAŚKA 

15 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda taka miętowa kreska, tak jak piszesz bardzo świeżo i promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Uwielbiam taki kolor i kreska wyszła naprawdę niezła! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie , tak świeżo i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podkreśla kolor oka.

    http://szmatyswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie o zielonych oczkach powinny spróbować :)

      Usuń
  5. Świetna alternatywa dla zwykłej czarnej lub brązowej kreski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak szczególnie na wakacje ! :)

      Usuń
  6. Miętowe kreski co raz bardziej mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! <3 paletka CANDY jakiej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekny kolor ! pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń