BeGlossy Sierpień 2014 - Letnie Orzeźwienie

Witajcie Łobuziary <3 ! 

Zapraszam was dzisiaj na kolejną odsłonę pudełeczka BeGlossy 
w nim kolejne cudeńka które mnie zachwyciły. 
I jakże piękna letnia nazwa i odsłona.

Zapraszam !

źródło : https://www.facebook.com/beGLOSSYpl


Skoro pomarańcze to musi być również pomarańczowy kolor.
Pudełeczko jest piękne. Prezentuje się idealnie a ta pomarańcza na jego środku wygląda tak świeżo  i fajnie że aż chce się samo pudełeczko zjeść.  Ja jestem mega zachwycona jego zawartością i tym że znowu będę miała do testowania cudowne kosmetyki różnych firm.

Po otworzeniu pudełeczka wydobywa się piękny zapach pomarańczy. No po prostu coś cudownego :) 

Z pudełeczkiem dodatkowo otrzymałyśmy magazyn BeGlossy który bardzo chętnie sobie przeczytam. I może zrobię wam przegląd zdjęciowy tego magazynu bo fajne rzeczy tutaj się zapowiadają. A ja bardzo lubię czytać takie rzeczy ! ;) 

Produkty które znalazły się w tym pudełeczku wydają się być cudowne. Ale zobaczymy po dłuższym stosowaniu.

Tematem przewodnim tego boxa było Letnie orzeźwienie : 
Wakacje dobiegają końca ale my nie pozwolimy ci o nich zapomnieć ! To pudełko zaprojektowaliśmy tak, by kojarzyło ci się z beztroskim czasem i dodawało energii cały rok. Gdy przetestujesz już wszystkie produkty, które znajdziesz w środku, użyj pudełka do przechowywania pamiątek z niezapomnianych wakacji. A może masz inny pomysł na wykorzystanie tego soczystego boxa ? 

Powiem wam szczerze że Mega jestem zadowolona. Zapach pomarańczy cytrusów po otworzeniu. Dodatkowo kolorowe piękne pudełko które może nam posłużyć do przechowywania. No IDEAŁ. 

Produkty które znalazły sie w tym moim pudełeczku prezentują się tak : 


Okej i teraz przechodzimy do samych produktów.

CASHMERE ILLUMINATOR - Rozświetlający krem liftingujący- Bomba witaminowa dla osób o szarej matowej i zmęczonej cerze, żyjących w szybkim tempie i narażonych na stres. Polecany jako regenerująca kuracja dla skóry wysuszonej. cena 35,99 za 30 ml otrzymaliśmy próbkę 15 ml.
Delikatny zapach  kolor żółtawy. Zobaczymy jestem bardzo tego produktu ciekawa : ) 

 IWOSTIN SENSITIA - Żel do mycia hypoalergiczny 
Dzięki zawartości łagodnych substancji myjących delikatnie oczyszcza skórę twarzy i ciała. Zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry, przywracając jej miękkość i gładkość. Cena produktu 33,50 zł za 200 ml otrzymaliśmy dość dużą próbkę o pojemności 100 ml. 
Zapach delikatny, plusem jest to że jest hypoalergiczny i nadaje się dla skóry wrażliwej, alergicznej i skłonnej do podrażnień wielki plus. Kolejną rzeczą jest to że zawiera wyciąg z aloesu i proteiny jedwabne. Na pewno pojawi się recenzja ;)


NAILS INC. - Westminister Bridge Matte Top Coat - Nadaje natychmiastowy efekt matowych paznokci. Wystarczy nanieść jedną warstwę na płytkę pomalowaną kolorowym lakierem, by otrzymać modne, matowe wykończenie Cena około 56 zł za 10 ml 
Przyznam że produkt bardzo mnie zaciekawił i na pewno będę testować  zobaczymy jak tak naprawdę działa.


SO SUSAN COSMETICS - Concealer Quad - Zestaw korektorów w czterech odcieniach, które perfekcyjnie ukryją przebarwienia i drobne niedoskonałości cery a także zatuszują cienie pod oczami. Cena produktu około 84 zł za 4 g - Pełny produkt
Hmm Przyznam że kolorystyka tych korektorów jest powalająca. :D Szczególnie biały kolor. Ale do kolorów zaraz przejdziemy a powiem o opakowaniu bo jak na tak drogi kosmetyk to firma chodź trochę mogła się postarać o solidniejsze opakowanie. Wygląda strasznie tandetnie jak rzecz z drogerii kupiona za 3 zł.. Korektory są dość zbite mniej więcej przypominają mi korektory z kryolana Odcień biały i bardziej różowy są tępe. a odcienie 2 na dole dość lepiej szło musnąć palcem. Nie wiem od czego to zależy. Przetestuję na pewno ale szału ni ma dupy nie urywa jak to się mówi. 




ORGANIQUE - balsam do ust- pomarańczowy sorbet - Bogata receptura została skomponowana z naturalnych olejków roślinnych i wosków. Produkt zmiękcza, natłuszcza, poprawia nawilżenie i przywraca komfort skórze. Cena produktu //29.90 za 15 ml - Jedni otrzymali taki produkt inni otrzymali wzmacniająco ujędrniający krem pod oczy. 

Dla mnie ideał.Po otworzeniu tego małego pojemniczka poczułam taki delikatny zapach a raczej taki słodziutki bardzo przyjemny zapach. Od razu oczywiście musiałam nałożyć na usta, usta są nawilżone i bardzo przyjemne a produkt nie wyczuwalny. 

Joanna - Balsam do suchych miejsc 3w1 - Dzięki połączeniu masła pomarańczowego i masła shea z wit. E skutecznie odżywia i pielęgnuje suchą skórę. Cena 6 zł za 8g 
Pachnie cytrusami pachnie tak słodko i świeżo że  po prostu aż miło będzie go używać pachnie mi to syropem który kiedyś piłam bardzo przyjemny zapach. Ale powiedzcie mi czy  mogę go używać również w okolicach twarzy ? Kolor samego produktu również jest świeży żółty i pięknie nawiązuje do samego pudełka. 



ORGANIQUE - Mydło glicerynowe - Pomarańcza z chili 
Mydło na bazie najwyższej jakości roślinnej gliceryny, wytwarzane ręcznie, według tradycyjnych receptur. Cena produktu 14,90 za 100 g A my otrzymaliśmy 50g. 
Cudownie pachnie mydłem pomarańczą, Wygląda pięknie.  Pewnie gdyby to nie było mydło wzięłabym to za coś słodkiego. zniewalający produkt :) Po prostu coś cudnego :) 


YU-BE -Moisturising Skin Cream - Krem nawilżający na bazie gliceryny, wzbogacoy w wit.E, wit.B2 i kamforę. Doskonale nawilża skórę  Cena produktu to około 48 zł za 33 g. My otrzymaliśmy 3 g tego produktu bardzo malutko. Niestety doczepię się do zapachu. Bo po prostu Wali tak kamforą że wątpię by ktokolwiek go używał. Przynajmniej ja bo strasznie śmierdzi... 



Okej więc przyszedł czas na podsumowanie sierpniowego pudełeczka BeGlossy.  i nie mam pojęcia jak go ocenić. Pudełeczko świetnie się zapowiadało i jest świetne z drobnymi niedoskonalościami. :) 

 Ocena 7,5 /8.
Powiem szczerze że nawet obniżyłabym jeszcze to pół punktu. :) 
Pół punktu obniżyłam za krem który wali kamforą ale na początku później ten zapach zanika i nie wyczuwalny jest. więc przymknę na to delikatnie oko. ale też odjełabym za te korektory. a raczej za ich opakowanie. które jest bardzo tandetne. 

Mam nadzieje że wam się podobał wpis. Piszcie co wy sądzicie o tym pudełeczku i czy wam sie spodobała zawartość.  
Przyznam szczerze że zawartość jest bardzo fajna. Ale mogło być lepiej. Oczywiście komentujcie i zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów by być na bieżąco z nowymi notkami.

XOXO KAŚKA 

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. A mnie jakoś odpychają nie wiem czemu :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna gdyby nie 2 małe minusiki.

      Usuń
  3. ja jestem zachwycona :) czy my się obserwujemy?:) bo już nie pamiętam, a jak coś chętnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie obserwujemy. Ale właśnie to zrobiłam :D

      Usuń
  4. Muszę przyznać(chociaż go nie mam), że pudełko wydaje się być jednym z lepszych ostatnich miesięcy BeGlossy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. huhu ile rzeczy :D Te korektory wydają się ciekawe :33

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo ciekawe, ale niestety moim zdaniem jak za taką cenę to nie są za fajne :)

      Usuń
  6. Zawartość bardzo mi się podoba ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również przypadła do gustu ! :)

      Usuń
  7. Jejku to mydło wygląda obłędnie, a skoro jeszcze tak samo pachnie to już wgl cód, miód i orzeszki :P O tym żelu z Iwostin słyszałam trochę dobrego, ciekawe jak u Ciebie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydło wygląda obłędnie i pachnie tak samo. :). Co do żelu już raz go używałam i jakoś szału nie zrobił żel jak żel :P

      Usuń
  8. Pudełko bardzo mi się podoba, moje pierwsze z subskrypcji :p Najbardziej podoba mi się to mydełko, pachnie przecudownie, po użyciu cała łazienka nim pachnie, po otwarciu pudełka zapach był tak intensywny, że cały pokój się nim wypełnił. Najgorszy jest chyba ten malutki kremik YU-BE nie wiem czy w ogóle go zużyję... Ale trzeba przyznać, że i glossy i shiny się postarały bo pudełka oba są fajne. Zapraszam do siebie na porównanie :)
    mojarecenzja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kremik jest okropny... Glossy bardzo na plus. Natomiast shiny nie miałam a bardzo bym chciała.

      Usuń
  9. Zdecydowanie lepsze pudełeczko od Shiny :) Obserwuje od dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udane pudełko :-) Choć Shiny też w tym miesiącu jest niezłe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusząca zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń