Fauna & Flora makeup.

Dzisiaj zapraszam cię na kolejny makijaż. Dzisiaj makijaż wykonałam paletką Sleeka. Garden of eden.

Jak mówiłam już zdjęcia są prześwietlone ze względu na to że uczę się obsługi mojego aparatu.. ;/ Niestety no co zrobić...

Makijaż głównie składa się z zieleni i delikatnego brązu  jest bardzo prosty w wykonaniu.


  • Na całą powiekę nakładam bazę pod cienie 
  • Płaskim pędzelkiem ( lecz bardziej takim rozłożystym)  nakładam cień  FAUNA nakładam go na całą ruchomą powiekę 
  • W zewnętrzny kącik oka nakładam cień FLORA pędzelkiem typu kopytko. 
Oba cienie rozcieram do uzyskania delikatnej mgiełki :) Rozcieram cienie innym cieniem między innymi MIYO Vanilla 

  • Dolną powiekę delikatnie przejeżdżam  cieniem FORBIDDEN jest to delikatny cień ze złotymi drobinkami 
  • Wewnętrzny kącik oka pokrywam rozświetlaczem zmieszanym z cieniem EVE'S KISS Dzięki temu powstanie mi taki pośredni delikatny kolor który idealnie rozświetli i dopełni cały makijaż. 
  • Rzęsy tuszuje tuszem.

I GOTOWE !







XOXO KAŚKA

13 komentarzy:

  1. śliczny, bardzo delikatny i kobiecy makijaż

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez ucze sie obslugi aparatu moje zdj sa za ciemne ;/ ah ta technika :-) bardzo ładna zielen :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat to moja zmora :( Po prostu nie umiem go ustawić i zdjęcia wychodzą raz za ciemne raz za jasne. ;C

      Usuń
  3. przepiekny makijaż, a jakosc zdjęć jest w porządku :)

    Bardzo proszę o wsparcie w postaci klikania, odwdzięczę się komentarzem lub klikaniem :) jeśli poklikałaś napisz w komentarzu na blogu, ale proszę o uczciwość, bo wszystko można sprawdzić ;)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/08/my-choice-is-choies.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kliknę jak wrócę do domciu :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny delikatny makijaż ,podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog i piękne zdjęcia. Coś dla mnie :)
    Zaobserwowałam Twój blog i czekam na rewanż :)
    http://aviskowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń