Idealne brwi ? Gosh brow kit - kit sourcils.


Dzisiaj zapraszam was na kolejną recenzję a raczej przedstawienie wam pewnego produktu . Jak widzicie po tytule postu będzie  dzisiaj recenzja dotycząca brwi a raczej ich stylizacji ! :D..

Produktem który dzisiaj będziemy recenzjować  będzie :



Sam produkt fajnie wygląda. Podchodziłam do niego chyba z 3 razy zanim wzięłam go w końcu do koszyka. Bo stwierdziłam że  po co na co że przecież  są kredki. Ale jednak później go już wzięłam.  produkt jest już u mnie ponad rok. Więc mogę o nim co nieco powiedzieć.  Cała palatka wygląda świetnie, ma czarne klasyczne opakowanie które wygląda bardzo elegancko i na pewno większość z was skusi się by takie małe czarne cudeńko znalazło sie w waszej toaletce. 

Tył opakowania prezentuje się tak : 


Jak widzicie mam w numerze 001. Kompletnie nie mam pojęcia czy ten produkt ma jakieś ciemniejsze cienie jeszcze czy są inne numerki... 

Sama paleta w środku prezentuje się tak : 



Na pewno ta paleta będzie ideałem dla każdej z nas. Ze względu na to że posiada 3 cienie w różnych kolorach jaśniejszym ciemniejszym i najciemniejszym. Dodatkowo posiada wosk.  i aplikator w kształcie pacynki i pędzelka... :) Pacynką możemy nałożyć wosk a pędzelkiem wypełnić brwi kolorem, Co zdecydowanie ułatwia pracę każdemu : ). Po 1 jeżeli jesteś osobą początkującą to nie musisz mieć pędzelka specjalnie przeznaczonego do brwi bo tym pędzelkiem który jest dołączony do naszego produktu wykonamy cały makijaż naszych brwi... 

Kolejną rzeczą jest to. że produkt jest bardzo wydajny, po roku czasu  używania tego praktycznie codziennie teraz z przerwami, nie widać kompletnie zużycia jakiego kolwiek cienia ;)  A cała paletka wygląda świetnie.


Dodatkowym atutem i plusem jest to że z przodu opakowania mamy instrukcję jak całej paletki używać co również osobą początkującym bardzo ułatwi aplikację  


Na pewno każda z was poradzi sobie z produktem bez instrukcji. 

Coś wiecej mam pisać ? Raczej nie.. Paletka cieni do brwi jest warta zakupu i ceny. A jej cena niestety jest dość wysoka bo kosztuje około 50 - 60 zł może się trochę pomyliłam. 


Jeżeli miałyście dany produkt to piszcie  w kometarzu co o nim sądzicie i oczywiście zachęcam was do zaobserwowania mojego bloga  by być na bieżąco ;) 


XOXO KAŚKA :)




15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ciekawy post ;) Ja do stylizacji brwi używam cieni z paletki peggy sage.
    Obserwuje bloga i zapraszam ;)
    http://fashion-bloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z firma peggy sage miałam niezbyt przyjemne stosunki. Może kiedyś sama się skuszę na paletkę z tej firmy ;)

      Usuń
  2. Myślę właśnie o zakupie jakieś paletki do brwi ale ta cena mnie trochę odstrasza . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ceny to mogłam sie trochę pomylić. Rok temu ją kupowałam i ceny się zmieniają. Ale sprawdzając np w sklepie internetowym to niestety ale paletka kosztuje 45.90 http://www.ladymakeup.pl/sklep/gosh-paleta-do-brwi.html. Ale są tańsze fajne zamienniki ja akurat właśnie będę takowego szukać :)

      Usuń
  3. Skoro taka wydajna, to cena niesamowita! Mi by się taka przydała, ale z ciemniejszymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że tak :) po roku używania codziennie tego produktu. Nie widać zużycia prawie żadnego :)

      Usuń
  4. Ja miałam cienie do brwi już nie pamiętam z jakiej firmy i się niezbyt dobrze spisywały. Te cienie są kuszące, jednak przyznam, że nie wydałabym aż tyle na nie :)
    http://kasieek-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest na prawde wysoka. :) Ale produkt jest dobry. Takim innym gorszym zamiennikiem tego była by paletka firmy essence do stylizacji brwi :) Niestety ta paletka jest niezbyt praktyczna w użytkowaniu :)

      Usuń
    2. Gorszym aczkolwiek tańszym

      Usuń
  5. Ponoć Catrice ma bardzo dobry zestaw do brwi ; )

    ibeforeveryoung.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na niego będę polować. Bo podobno jest fajny :)

      Usuń
  6. Właśnie zastanawiałam się nad kupnem jakiegoś produktu do brwi, myślałam nad brow bar to go (http://www.whiteninglightning.com/product/cosmetics-make-up/eye-brow-bar-to-go/) ale cena też wysoka dość :) Zastanowie się nad paletką gosha.
    http://mbartkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o tym produkcie nie słyszałam ;)

      Usuń
  7. Nie znam tego produktu, a szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń