# limonkowo różowy makijaż na lato. #



Dzisiaj zapraszam was na kolejną propozycję makijażu, ostatnio były na moim blogu same makijaże delikatne dzienne, dzisiaj również dzienny ale jednak z kolorkiem... limonka i róż ? Co to za połączenie, myślałam że będzie to dziwnie wyglądało ale jednak da sie ? da sie ! :D Dziękuje Sylwii za pomysł bo dzięki niej ten makijaż wykonałam.


Makijaż wykonałam paletkami sleeka (garden of eden oraz oh so specjal) i cieniem Miyo (vanilla 04) 


 ZACZYNAMY ! 

  • Na całą powiekę nakładam bazę pod cienie. 
  • Makijaż zaczynam od zewnętrznego kącika oka, pędzelkiem Hakuro h77 czyli typowym pędzlem do rozcierania nakładam cień z paletki sleek oh so specjal  o nazwie RIBBON  i zaczynam konturować zewnętrzny kącik oka. 
  • Na środek powieki paluszkiem delikatnie rozcierając granicę z cieniem ribbon nakładam cień firmy Miyo Vanilla 04 
  • wewnętrzny kącik oka pędzelkiem kuleczkowym hakuro h80  nakładam cień z paletki garden of eden o nazwie ADAM'S APPLE.
Każdy kolor dokładam w zależności od efektu jaki chcę osiągnąć pamiętajcie o tym oraz o rozcieraniu granic pomiędzy cieniami... 

  • Tuszuję rzęsy. ja akurat użyłam tuszu studio lash 3d volumythic  z miss sporty 



Makijaż bardzo letni bardzo delikatny z widoczną jednak zielenią. na oku pięknie się prezentuje szczególnie z delikatnie podkreślonymi rzęsami. :)

Mam nadzieję że makijaż przypadł wam do gustu, piszcie w komentarzu co sądzicie. 


XOXO KAŚKA : * 




20 komentarzy:

  1. bardzo ladny i delikatny :-) zapraszam.do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, taki orzeźwiający :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Subtelny, świeży - ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny:) Nasuwa świeżość i orzeźwienie gdy tylko się na niego spojrzy :)

    P.S. w wolnej chwili zapraszam do mnie na konkurs http://nicenailsbykarola.blogspot.de/2014/08/konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie się do tego konkursu przymierzam ale czy znajdę czas :(

      Usuń
  5. genialny makijaż :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/geek.html

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny :) taki soczysty :D
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się nigdy nie umiałam malować. Muszę się zacząć szkolić :)

    zachorujesz, jeśli nie skomentujesz! :)
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauka na pewno nie pójdzie w las :)

      Usuń
  8. Śliczny makijaż,delikatny,ale bardzo kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że się podoba :)

      Usuń