Turkus Forever

Dzisiaj serdecznie zapraszam na makijaż. O nazwie Turkus forever. Czyli jak możecie się domyślić z użyciem Turkusowego cienia. Zapraszam 


Wykonamy sobie prosty ale efektywny makijaż z użyciem turkusu Czyli cienia w kremie firmy maybelline  i paletki MUA poptastic  która jest zamiennikiem tańszym paletki Candy sleeka. 

  • Na całą powiekę nakładam cień w kremie firmy maybelline w odcieniu 20- TURQUOUSE FOREVER  płaskim pędzelkiem od zewnętrznego kącika aż po wewnętrzny. Dodatkowo cień ten nakładam na dolną powiekę ale robiąc delikatną linię. 
  • Cień z paletki Mua (2 rząd 3 cień od lewej strony.) piękny taki zielono-turkusowy cień. Nakładam go tylko na górnej powiece i rozcieram do góry by utworzyć smugę.

Po ładnym rozblendowaniu kolorów przyszedł czas na wewnętrzny kącik oka. Do rozświetlenia go użyłam pigmentu z my secret star dust  w numerku 1  małym precyzyjnym pędzelkiem aplikuję go w wewnętrzny kącik. 



  • Na górnej powiece eyelinerem i cieniutkim pędzelkiem do malowania kresek maluję kreskę tak do połowy naszego oka z delikatną jaskółką ( nie musi ona być precyzyjna bo będziemy ją rozcierać) po  namalowaniu kreseczki bierzemy mały pędzelek i rozcieramy ją tworząc smugę. Kreska i tak nie będzie widoczna a będzie ładnie zagęszczała linię rzęs.

    • Rzęsy tuszuję ulubionym tuszem ( rimmel scandaleyes lycra flex 
    No i makijaż zakończony. Piszcie co sądzicie...

    Co do brwi. To jestem właśnie w trakcie ich zapuszczania i będę udawać się do kosmetyczki by nadać im ładny kształt i zrobić hennę. 









    12 komentarzy:

    1. piękny kolor, ale dla mnie zdecydowanie zbyt intensywny. chociaż na wieczorne wyjścia wydaje się być idealnym. :)
      pozdrawiam.
      http://poprostumadusia.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Oj tak ;) Ale może znajdzie się jakaś odważna osoba i na dzień sobie taki zrobi. Jednak zdecydowanie makijaż warty grzechu na wieczór :)

        Usuń
    2. śliczny kolor, może kiedyś sie odważę na taki makijaż... teraz troszkę zbyt nieśmiała jestem :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Uwielbiam takie odcienie i zdecydowanie nie chowam ich na wieczór ;)
      Piękny kolor ! :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja również takie odcienie uwielbiam nie tylko na wieczór ale i na dzień : )

        Usuń
    4. Kolory cudowne, ale mam niedosyt z powodu braku czarnej krechy i niezrobionych brwi ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Co do brwi. To są one podkreślone ale bardzo delikatnie "naturalnie". A co do czarnej krechy, nie jestem zwolenniczką kresek w każdym makijażu, szczególnie jeżeli jest to makijaż z mocnym akcentem kolorystycznym, oczywiście kreska pasowałaby tutaj jak ulał, ale jednak wydaje mi się że zagęszczona linia rzęs i mocne kolorystycznie oko i tak robią dużo swojego.

      OdpowiedzUsuń
    6. Wspaniały makijaż! Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia! :)

      http://memoires-et-des-roses.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Bardzo się cieszę ! :) Pozdrawiam

        Usuń
    7. Cudowny kolor cienia, przykuł moją uwagę! :)

      Zapraszam do mnie:
      http://idzpocwiczyc.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To dobrze :) Oczywiście zajrzę :)

        Usuń