BeGlossy Wrzesień - Czas dla urody

Cześć ! :) 

Dzisiaj przychodzę do was z nowym pudełeczkiem  glossy który do mnie przyszedł. 

 Co do wrześniowego pudełeczka mam mieszane uczucia. Ale o tym sami się przekonacie po przeczytaniu :). 


 W tym pudełeczku produktów znalazło się 6 w czym 3 pełnowymiarowe. 



Cała zawartość prezentuję się jak na zdjęciu wyżej. 

Pierwszym produktem jest Bee Pure - maseczka do twarzy na jadzie pszczelim z nowozelandzkim miodem manuka UMF 20+ o podwójnym zastosowaniu jako maska oraz krem na dzień i na noc. Naturalna alternatywa do botoksu Cena 259 zł za 50g / W pudełeczku otrzymaliśmy tylko 3 ml tego produktu ; ). 


Benefit Cosmetics - Rozświetlający krem pod oczy, który likwiduje cienie pod oczami i fantastycznie nawilża! Odpowiedni do każdego rodzaju skóry Cena to 129 zł za 14 g :) W pudełku otrzymaliśmy próbkę 3 gramową. Co do tego kremu pod oczy to jestem najbardziej zadowolona ;) Jedynym minusem jest to że szkoda że taka mała pojemność. 

Isis-Pharma - Peeling kosmetyczny z kwasem glikolowym który poprawia wygląd skóry, zwiększa jej elastyczność i napięcie. Usuwa przebarwienia i stymuluje syntezę kolagenu Przez pierwsze dni kurazju należy nakładać go na około 5-10 minut, stopniowo  wydłużając czas. Cena około 85 zł za 30 ml. Również otrzymaliśmy próbkę 5 ml. 


Pantene Pro-v - Kuracja w postaci toniku bez spłukiwania dodatkowo wzmacnia włosy, chroni je przed wypadaniem oraz zwiększa objętość fryzury nawet o 40 %. Zawiera witaminę B3 i prowitaminę B5 które wnikają głęboko do wnętrza włosów. 
Cena około 21,99 za 95 ml - Pełny produkt. Nie wiem czy go będę używać bo zazwyczaj takie produkty przeciążają mi włosy. :) 


Yves Rocher - Czarny tusz do rzęs 360 stopni idealnie wydłuża i pokrywa kolorem 100% rzęs . Szczoteczka z elastomeru dokładnie je rozczesuje . Specjalna formuła zapewnia trwałość do 12 godzin. Cena 42 zł za 8 ml - Pełen produkt. Jestem tego tuszu bardzo ciekawa szczególnie że ta  srebrna wersja to wersja limitowana a jest jeszcze wersja regularna którą spokojnie możecie sobie zakupić. 


Red Blocker - Krem do skóry naczynkowej na dzień. Wyraźnie poprawia kondycję skóry wzmacniając naczynka. Dzięki zielonemu pigmentowi kryjącemu natychmiast zmniejsza zaczerwienienia. Działa przeciwzmarszczkowo a SPF 15 chroni skórę przed słońcem. Cena 28 zł za 50 ml - Pełny produkt. Ja mam swoje sprawdzone kremy  i brak problemów z naczynkami. także nie wiem czy ten produkt będzie przeze mnie używany :)

Co do całego pudełka to oceniam go 2/6. 
Bo chyba tylko z 2 produktów  jestem bardzo zadowolona. Czyli krem pod oczy i mascara. Reszta jest dla mnie zbędna, bo albo ma małą gramaturę  albo jest przeznaczona do czegoś z czym ja problemu nie mam. 

Samo pudełko nie zachwyciło mnie do końca..

XOXO KAŚKA.

6 komentarzy:

  1. Takie średnie to pudełeczko :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym dostała to pudełko to byłabym zadowolona, ale wiedząc co jest w środku nie będę go specjalnie zamawiac:) może gdyby próbka it's potent była wieksza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak co do próbki mogłaby być większa. :)

      Usuń
  3. Posiadam wersję B i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mam wersję A i niezbyt :(

      Usuń