Fiolet + złoto. = Idealne połączenie dla niebieskich tęczówek.

Cześć ! : )

Dzisiaj zapraszam was na post z makijażem. Propozycja bardzo mocna bardzo odważna w kolorach fioletu i złota. 
Na fb zadałam pytanie jaką kolorystykę chcecie Gosia napisała że fiolet i złoto także specjalnie dla Ciebie dzisiaj ten makijaż. 
Makijaż idealny dla dziewczyn z niebieskimi tęczówkami oka.
Do wykonania tego makijażu użyłam 2 paletek Sleek - Darks i MUA Glamour Nights


Zaczynamy ! :)

  • Na całą powiekę nakładam bazę 
  • Ruchomą powiekę jak i dolną zostawiając pusty wewnętrzny kącik pokrywam fioletowym Cieniem z paletki Darks. Wszystkie granice rozcieram puchowym pędzelkiem i zbliżonym kolorystycznie cieniem. 
  • Wewnętrzny kącik  pokrywam złotem z paletki MUA (2 cień 2 rząd).
Kolory ze sobą delikatnie łączę. :)
  • Tuszuję rzęsy



Mam nadzieję że makijaż przypadł wam do gustu. Zachęcam do zerkania na mojego Facebooka KLIK
Oraz do komentowania tego posta. 

12 komentarzy:

  1. podoba mi się efekt choć niebieskooka nie jestem :)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale warto wypróbować na innych kolorach tęczówek oka :3

      Usuń
  2. śliczny makijaż z subtelną nutką złota ;) Podoba mi się ;)
    Dziękuję za dedykację :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba ! Nie ma za co : * Dziękuję za pomysł !

      Usuń
  3. Bardzo subtelny i romantyczny Look :) i w sumie bardzo prosty do odtworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten fiolecik bardzo mi się spodobał ;) Kochana zapraszam Cię na moją nową stronę . Oraz zachęcam do wpisania się w Newsletter . Link do stronki u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już odwiedzałam ! ;3 i zapiszę się oczywiście ! :)

      Usuń