Kolorowy makijaż - Candy

WITAJCIE ŁOBUZY ! :)

Dzisiaj dla was propozycja bardzo kolorowego makijażu.  
Ze względu iż Lato prawie już za nami  To podzielę się z wami moimi wspomnieniami. 

ZRYMOWAŁO SIĘ ! 

Zapraszam.

Zaczynamy ; ) 

  • Na całą powiekę nałożyłam bazę pod cienie 
  • Na środek górnej powieki nałożyłam Cień PEAR DROP.
  • W wewnętrzny kącik nałożyłam cień APPLE SOUR
  • W zewnętrzny kącik nałożyłam cień BLUE FIZZLE 
cień w zewnętrznym kąciku roztarłam puchowym pędzelkiem i odrobiną cienia FLUMP  Tak by stworzyć ładne przejście i roztarcie koloru.

  • Dolną powiekę w zewnętrznym i wewnętrznym kąciku pozostawiając środek pusty pokryłam cieniem BLUE FIZZLE po czym w zewnętrznym kąciku połączyłam go delikatnie z górną powieką
  • Na środek dolnej powieki nałożyłam cień MINT CREAM.
  • Linię wodną oka pokryłam białą kredką.
  • Rzęsy wytuszowałam tuszem Recenzja







Zachęcam do dołączenia na mojego fb : KLIK 
Bo tam zazwyczaj możecie mnie znaleźć i zobaczyć co pojawi się na blogu. Także lajkujcie. 

Piszcie również czy makijaż przypadł wam do gustu. 
Propozycja bardzo kolorowa, bardzo żywa i idealna dla mnie. 


XOXO KAŚKA.

12 komentarzy:

  1. Sama nie odważyłabym się na taki makijaż ale u ciebie dość ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czasami można na taką propozycję sobie pozwolić ! ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż,podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny jednak ja zawsze dowalam kreske:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreska byłaby dobra ! :D aczkolwiek tak jak mówiłam już kiedyś nie lubię kresek :c

      Usuń
  4. Świetny makijaż :) Szkoda, że nie pokazałaś na zdjęciach krok po kroku jak powstawał, może następnym razem tak zrobisz? ;)
    dzisbeznazwy.blogspot.com :)
    Nowy Magazyn Blogowy - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję cos takiego wykombinować ale kiedy to będzie to nie mam pojęcia.

      Usuń
  5. Cudne oczko. Uwielbiam takie połączenia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze skojarzenie- jakaś piękna rybka na tle oceanu, prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że makijaż się spodobał. I dziękuję za bardzo miły komentarz :)

      Usuń