Trendy Makijażowe Jesień- Zima 2014

CZEŚĆ ! :) 

Zapraszam was dzisiaj na taką ,,Krótką" pogadankę o trendach na sezon Jesienny. Myślę, że będziemy sobie dość często coś takiego robić. 

Czarne kreski XXL


Sama na sobie tego na pewno nie wypróbuję bo patrząc na internetach wygląda to nieco dziwnie. Aleee jednak fajna propozycja.  Wydaje mi się że pewnie żadna z was się na to nie odważy, bo są to bardzo grube wyraziste kreski, kocie wyciągnięte graficzne. I niby to ma królować w makijażu jesień - zima : P OŁ NOŁ ! 

Usta w kolorze wina


Oj tak :) Propozyja ta jest jak najbardziej częścią mnie. Uwielbiam Odcienie ciemnego wina na moich ustach także w tym trendzie będę się czuła jak rybka w wodzie. ;) Kolory wina odcienie intensywnego burgundu. Ciemnokrwista czerwień. Będą najmodniejszymi kolorami właśnie w sezonie jesienno- zimowym. Kolory tego typu są bardzo kobiece więc może czas się do nich przekonać ? :) 

Makijaż a'la Twiggy

Propozycja dość ok ale raczej również nie dla każdego i nie na dzień. Wielkie oczy długie rzęsy. NOŁ NOŁ NOŁ  

Akcent na dolne rzęsy

Mocne wytuszowanie ? Czemu nie ! Dorysowywanie ? Brzmi nieźle. Kolejnym trendem będzie akcent na dolne rzęsy. Wydaje mi się być to całkiem fajnym trendem i już znacznie dla wszystkich. Tuszujemy górne rzęsy i dolne tworząc jak najbardziej fajny efekt. :) Malowanie dolnych rzęs świetnie dopełni nasz makijaż i optycznie powiększy oko. Także spoko propozycja szczególnie do mocnych ust. 

Niebieski, szmaragdowy, zielony, Intensywny róż. 

Te kolory również będą trendami w tym sezonie.. 
Niebieski gościł już w poprzednich sezonach i dalej jest i będzie na topie. Odcienie Ciemnego granatu, indygo, iskrzące matowe perłowe satynowe to będzie coś co Poruszy niebem i ziemią w tym sezonie. ! Grube kreski na pokazach Kenzo to było coś. ! Ale Na codzień postawiłabym na delikatny akcent tego koloru. Aczkolwiek wydaje mi sie że fajny pomysł na makijaż ! 
Szmaragd - Makijaż smoky z użyciem szmaragdowego cienia będzie idealny na wieczorne wyjścia. Ciemny hipnotyzujący kobiecy makijaż to będzie hit i hot tego sezonu. Elegancki smoky będzie to propozycja dla wszystkich fanek mocnego spojrzenia :) 
No i wiadomo skoro szmaragd to i zieleń. Neonowy ale również i nie neonowy cień w odcieniu zielonym.  
Róż - Intensywny wpadający w czerwień odcień różu albo łączenie go z burgundem który jest zawsze hitem na jesień. To będzie coś co pięknie będzie wyglądało na naszych oczach. :) 



A wy w jakim trendzie czułybyście się najlepiej ? :) 


Ja czułabym się najlepiej w ustach i mocnym akcencie na 

rzęsy. Reszta niezbyt nadaje się na dzień. :) 


XOXO KAŚKA.


8 komentarzy:

  1. Ja najbardziej ciesze się na te ciemne usta <3 mam z 4 takie dosyć szalone szminki, których w innych miesiącach niż jesiennych nie nosze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kreski XXL, ale niezbyt często je robię, bo na co dzień używam tylko tuszu do rzęs. Bardzo podoba mi się też usta w kolorze wina, tak. :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Akurat na codzień tylko podkład puder bronzer tusz i usta w kolorku ! : )

      Usuń
  3. uwielbiam usta w kolorze wina <3
    super post, jednak fajnie by było gdybyś dodała zdjęcia, żeby pokazać efekt ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ! Ale i krwista mocna czerwień ! :)

      Usuń
  4. Czarne krechy XXL brzmią dla mnie kusząco! :) Kredka to obowiązkowy akcent w moim makijażu!
    A jeśli o dolne rzęsy chodzi, cholera... tuszuję je zawsze! :)
    U mnie niezależnie od pory roku, nastroju czy okoliczności musi być srebrno-grafitowy smoky! :)

    http://wypisz-wymaaaluj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja co do krechy nie umiem się przekonać :C Ale rzęsy to podstawa ! :)

      Usuń