Kreska w mocnym fiolecie = ideał na jesień.


Dzisiaj zapraszam was na makijaż. Propozycja na jesień. Kreska w mocnym fiolecie. 
Kreska wykonana cieniem FOREVER IN FLORENCE z paletki sleek Vintage Romance.


Zaczynamy ! ; ) 

  • Na całą powiekę nakładam bazę 
  • Matuję powiekę cielistym cieniem 
  • Zwilżonym pędzelkiem do kresek i cieniem rysuję kreskę z wyciągniętą jaskółką. 
  • Na linię wodną nakładam białą kredkę. 
  • Tuszuję rzęsy górne i dolne. 

Do tego makijażu idealnie będą pasować usta w kolorze nude. Oraz mocne pomadki w kolorze wina. Wydaje mi się, że propozycja ta idealna będzie na jesień. A wy co sądzicie ? ; ) 
















12 komentarzy:

  1. Super. Jak Ja bym chciała umieć robić kreski :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic trudnego, metodą prób i błędów łatwo nauczysz się robić kreski. Tylko trzeba popracować i znaleźć technikę idealną dla siebie. Pozdrawiam również. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i delikatnie ,podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zmalowałam jesienną propozycję dzisiaj na blogu krok po kroku również znajduje się tam fiolet :) Twoja wersja bardzo mi się podoba ale ja pewnie dorzuciłabym cos jeszcze bo gustuję w mocnym makijażu oka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła do gustu. :)

      Usuń
  5. Podoba mi się ta kreska, sama nie potrafię namalować takiej prostej:)

    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal nie umiem. Ale dużo ćwiczę. :)

      Usuń
  6. Właśnie zaopatrzyłam się w fioletowy eyeliner, świetny kolor na jesień :)
    http://insomniacmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń