Makijaż delikatny wieczorowy z fioletem


Kolejny makijaż z mojej strony dla was. 
Dzisiaj przyszła kolej na propozycje taką "wieczorową" ale w delikatnym stylu. Bardzo rozświetlający, z fioletem i delikatną czernią. 
Makijaż wykonałam dawno zapomnianą paletką BEAUTIES FACTORY którą zakupiłam jakiś rok temu i rzadko co ją używam. 

Pamiętajcie by zostawić po sobie komentarz oraz  dołączcie do moich obserwatorów by być na bieżąco. 

ZACZYNAMY 
  • Na całą powiekę ruchomą paluszkiem wklepuję cień w kremie z maybelline  w odcieniu 15 - Endless Purple. Dzięki niemu pigmentacja naszego fioletu będzie większa. ;) 
  • Na cień w kremie nakładam cień prasowany w kolorze fioletowym ja akurat użyłam fioletu z paletki BF. 
  • Dolną powiekę zaznaczyłam również tym fioletem na całej długości łącząc z górą. 
  • Zewnętrzny kącik delikatnie podkreśliłam odrobiną czarnego cienia i dobrze roztarłam granice. 
  • Wewnętrzny kącik rozświetliłam cieniem sypkim  z MY SECRET   w numerze 1 
  • Linie wodną oka podkreśliłam czarną kredką. 
  • Rzęsy wytuszowałam ulubionym tuszem. 












12 komentarzy: