Testowanie z HEAN



Zapraszam dzisiaj na post który dotyczy współpracy z marką Hean. 





Puder matujący:





Moje odczucia. 

Otrzymałam tester w kolorze 463 - morelowy.  Produkt jest fajny  ładnie matuje daje ładne wykończenie. Plusem jest to że jest bardzo drobno zmielony .  Po dotknięciu skóry czuć taką jedwabistą powłokę i skóra jest bardzo  przyjemna w dotyku. Z wszystkim co pisze producent się zgodzę. I na ten puder na pewno się skuszę ponownie ale w jaśniejszym odcieniu.


Puder rozświetlający





Moje odczucia : 

Co do tego produktu mam mieszane uczucia.  Nie polubiliśmy się za bardzo.  Ja akurat do testów otrzymałam kolor 3 - morelowy. Który również dla mnie jest niestety za ciemny. Co do konsystencji produktu to na duży plus miałka gładka delikatna proszkowa konsystencja. Zapach:  nieprzyjemny aczkolwiek da sie wytrzymać. Puder wygląda na twarzy matowo ale znowu z zdrowym blaskiem na skórze. niestety rzeczą która mnie odpycha, to widoczne drobinki,  Ja jestem na to uczulona i od razu takie produkty odpycham. Są pudry rozświetlające które dają piękną taflę zdrowego blasku. Ten niestety do takich nie należy. Daje ładny efekt ale niestety są widoczne złote drobinki nie są one mocne ale jednak dla mnie są  widoczne. Są oczywiście zwolenniczki takiego efektu ale ja do nich nie należę także produktu na całą twarz nakładać nie będę. Ale na szczyty kości policzkowych będzie okej ;)  minus kolor jest za ciemny  przypomina mi bronzer z drobinkami.

Krem CC




Moje odczucia : 

Co do tego kremu CC. Przyznam że odcień jest za ciemny do mojej skóry. Niestety należę do osób 
"Bladych" i ten odcień mi nie pasuje. Do testów otrzymałam odcień 204 - Medium beige. 
Gama kolorystyczna tego kremu CC to bodajże 5 odcieni. I zapewne znalazłabym najjaśniejszy odcień.  Co do samego podkładu  to na pierwszy rzut jest wyczuwalny zapach. Zapach jest dość przyjemny lekko chemiczny ale całkiem okej nie odpycha. 
Konsystencja produktu jest dobra nie rozlewa się nie ma jakiś grudek. 
Sam produkt rozprowadza się bardzo fajnie. Ma średnie krycie a raczej wgl go nie posiada. Także dla cery bezproblemowej będzie idealny. Daje ładny blask na skórze co daje nam wygląd zdrowej buzi.:)

Podkład Make Up Mat Effect


Moje odczucia : 

Na zdjęciu widoczne są 2 odcienie. 
Kolorki które otrzymałam do testów to Brzoskwiniowy i Pastelowy. 
Największym moim zwolennikiem kolorystycznym okazał się kolor Pastelowy bo idealnie stopił mi się z skórą twarzy. Kolor brzoskwiniowy natomiast wyglądał na mnie jak Marchewka. 
Produkt ma bardzo fajną konsystencję delikatną lekka nie posiada grudek. 
Zapach daje nam wiele do życzenia bo znowu jest on ciut chemiczny. 
Moim zdaniem podkład ten sprawdzi się idealnie dla skóry bezproblemowej. 
Nie kryje mocno a nawet powiedziałabym że tego krycia Brak. 
Podkład na skórze miał matowe wykończenie, nie był to ostry mat natomiast zdrowy mat z zdrowym  blaskiem co akurat mi bardzo przypadło do gustu. Bo buzia wyglądała naprawdę bardzo fajnie. 
Jedynym minusem to brak krycia. Ja niestety mam skórę problemową i ten podkład na pewno nie trafi do mojego kufra. Teraz jak już kończę ten podkład to używam go pod oczy. Wygląda mega fajnie i skóra pod oczami wygląda na taką wypoczętą i świeżą.








2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, jednak Hean produkuje kosmetyki dla Firmy Kobo i ja je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń