Wieczorowo - Czerń złoto i malinowa czerwień .




Dzisiaj zapraszam was na makijaż. 
Połączenie kolorystyczne które w komentarzu podrzuciła mi jedna z was a dokładnie Monika Dziękuję serdecznie :*

Monika dała pomysł na makijaż  w kolorach czerni złota i czerwieni. 

Postanowiłam więc odtworzyć tą kolorystykę przy użyciu palety firmy MUA - Glamour Nights



Niestety czerwień wygląda bardziej na róż albo malinkę  ale co zrobić takie oświetlenie :( Dalej uczę się ogarniać mój aparat ale niestety nie wychodzi mi to za dobrze. 


Zaczynamy : 

  • Na całą powiekę nakładam bazę w postaci cienia w kremie firmy Maybelline - Białego Infinity white 
  • Zewnętrzny kącik zaczynam konturować cieniem  czarnym oznaczonym na zdjęciu numerem 1 tym samym cieniem podkreślam całą dolną powiekę na całej długości łącząc z górą.  Granice rozcieram 
  • W wewnętrzny kącik dolnej i górnej powieki aż do połowy nakładam cień złoty  na zdjęciu numer 2. 
  • Na środek ruchomej powieki nakładam cień czerwony który wpada w malinkę.. 
  • Linię wodną oka podkreślam czarną kredką 
  • rzęsy tuszuję. 





Życzę wam wszystkim miłego dnia. I dla was specjalnie różyczka ;* 




12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie i piękne rzęsy ;) jakim tuszem są wytuszowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że nie pamiętam chyba Rimmel, Scandaleyes Lycra Flex Lub Loreal Volume Million Lashes. Cieszę się, że makijaż się podoba. ; )

      Usuń
  3. Bardzo fajny makijaż.
    Ja zdecydowanie jestem fanką stonowanych kolorów czyli jakiś beż, brąz albo czerń.
    Jak pomaluję się różem czy błękitem, czuje się nieswojo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe. Ja Uwielbiam takie połączenia. ;D Czuję się jak ryba w wodzie.

      Usuń
  4. Też powiedziałabym że jestem fanką stonowanych kolorów, ale to pewnie dlatego, bo nie umiem ogarnąć makijażu w ciemnych kolorach :D pieknie :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic tylko probować i ćwiczyć !.

      Usuń
  5. Śliczny, ładnie roztarte cienie, chciałabym, żeby moje oko tak ładnie prezentowało się bez kreski. Niestety albo stety u mnie kreska to podstawa ;/ :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jej! A ja dopiero go zobaczylam mimo iz lubie fp nie wyswietlil mi sie ten make up ;/ Ciesze sie ze kolorystyka przypasowal to jedno z moich ulubionych polaczen bardzo fajnie wykorzystalas te kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/533510973404989/photos/a.574865699269516.1073741831.533510973404989/747370938685657/?type=1&ref=notif&notif_t=like zainspirowałam się Twoim połączeniem dzisiaj zrobiłaś to tak pięknie ,że nie mogłam się powstrzymac :*

      Usuń
    2. CUDOWNY MAKIJAŻ ! ; *

      Usuń