Wieczorowo z Limonką


Dzisiaj zapraszam was na wieczorową propozycję w brązie z dodatkiem koloru limonkowego. Makijaż wykonałam 2 paletkami sleeka Au Naturel oraz Candy.
Przeglądając internet trafiłam na makijaż z kolorem limonkowym czarną kreską i chyba grafitem. I się od razu w nim zakochałam po czym postanowiłam że zrobię swoją wersję tego makijażu. 
Zapraszam 

  • Na całą powiekę nakładam bazę pod cenie
  • Przestrzeń pod łukiem brwiowym matuję cieniem CAPUCCINO z paletki Au Naturel 
  • Zewnętrzny kącik wraz z załamaniem powieki zaczynam konturować cieniami BARK i REGAL 
  • Granicę tego ciemnego cienia rozcieram cieniem którego używałam pod łuk brwiowy. 
  • Całą dolną powiekę zaznaczam cieniami BARK i REGAL
  • Przechodzę do środkowej części górnej powieki jak i wewnętrznego kącika. Na całą ruchomą powiekę delikatnie nachodząc na brąz nakładam cień w kremie Maybelline INFINITE WHITE-45 Na ten cień nakładam cień PEAR DROPS 
  • Wewnętrzny kącik oka oraz wenętrzny kącik dolnej powieki  delikatnie rozświetlam  cieniem CREAM SODA.
  • Na górnej powiece maluję wyciągniętą kreskę czarnym cieniem z paletki Au Naturel NOIR 
  • Linię wodną pokrywam białą kredką 
  • Rzęsy tuszuję. 




Jeżeli wam sie spodobał makijaż to zachęcam do dołączenia do obserwatorów i zostawienia po sobie kometarza. :) 

18 komentarzy:

  1. super a coz to w rzeskach jest jakies kolorowe kepki??

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta limonka :) piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż!
    +obserwuje!
    zapraszam n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Teź mam te paletki ;) makijaz bardzo fajny subtelny ale z kolorkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak ! ; ) Paletki idealne ! ; )

      Usuń
  5. ależ podoba mi się ta limonka, to ona przyciągnęła mnie na Twój blog, pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń