Zieleń z brązową kreską


Dzisiaj zapraszam was na makijaż z użyciem zielonego cienia i dodaniem brązowej kreski. 
Makijaż został wykonany paletką Sleeka - Garden of eden 
Zaczynamy : 

  • Na całą powiekę nakładam bazę pod Cienie. 
  • Na całą powiekę nakładam cień FIG z paletki sleeka. Nakładam go płaskim pędzelkiem. 
  • Pędzelkiem cieniutkim do kresek. Który zwilżyłam wodą termalną robię cieniutką kreskę cieniem FLORA.
  • Tym samym cieniem podkreślam delikatnie dolną powiekę. 
  • Na linie wodną oka nakładam białą kredkę 
  • Wewnętrzny kącik oka rozświetlam rozświetlaczem The Balm 
  • Tuszuję rzęsy.



Z góry przepraszam, że posty się dawno nie pojawiały bo już około tydzień. Niestety ale sprawy prywatne mnie przerosły. Dodatkowo byłam na weselu także  powodów było wiele... 

Ale nadrobimy to :) 




6 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo dobrze, szkoda tylko, ze nie zaznaczyłaś załamania. Wtedy oko otwarłoby się i wydało się większe. nie bój się wyruszyć cieniem poza ruchomą powiekę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie boję się ; ) I fakt nie zaznaczyłam a powinnam. ale jakoś o tym nie myślałam. ;)

      Usuń
  2. Ale świetny cien, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń