BeGlossy Listopad by MAFFASHION


Zapraszam dzisiaj na wpis o pudełeczku beglossy z miesiąca Listopada. ;)
Czyli o kolejnym niewypale ze strony BeGlossy. 

                                 Chyba to pudełko będzie serio bardziej zjechane niż ostatnie.


Chyba jedyną rzeczą  z której się ucieszyłam był magazyn  i piękny cytat po otworzeniu.  
jeszcze w tym tygodniu będzie jego przegląd na moim blogu. 

Kosmetyki porażka, Firmy chociaż  fajne to ileż można. :) 

Zapraszam.


Pudełeczko które otrzymaliśmy nie było standardowego koloru bo było piękne srebrne. 
Co jest wielkim plusem !. Bo w końcu jakaś nowość ze strony BeGlossy. 
Na  pudełku znajdował się Autograf  a raczej podpis Julii Kuczyńskiej. 
A po otwarciu, zauważyłam cytat : 



Magazyn : 


Tym razem przegląd magazynu beGLOSSY zapewne zrobię, 
bo bardzo fajne porady tam się znajdują.. 
A przede wszystkim Makijaż Zmalowanej :) 

Kosmetyki : 




BANDI :  Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami 

Nawilżający krem o działaniu złuszczająco- biostymulującym. Preparat odświeża skórę 
Oczyszcza i zwęża rozszerzone pory, redukuje nadmierne wydzielanie sebum, usuwa oznaki zmęczenia i przedwczesnego starzenia 

Cena : 69 zł / 50 ml - otrzymaliśmy 30 ml.

Plusem w tym kremie jest pompka, 
ale co miesiąc w BeGlossy znajduję się jakiś krem. 
Ja już mam tyle tych kremów że ich nie zużyję. 
Pachnie ładnie chociaż szkoda że nie pachnie migdałami. 



LOVE ME GREEN : Certified organic firming green tea body cream 

Balsam ujędrniający do ciała. Błyskawicznie poprawia napięcie skóry, silnie nawilża i  wspomaga eliminację tłuszczu z komórek adypocytowych 

Cena : 79 zł / 200 ml - Otrzymaliśmy 30 ml 

Balsam o super hiper świetnym działaniu, Jestem na nie :3 



SYNCHROLINE  Terproline Contour Eyes& Lips

Poprawia wygląd skóry, działa wygładzająco i uelastyczniająco. Połączenie składników aktywnych takich jak kwas azjatykowy i madekasowy przeciwdziała powstawaniu zmarszczek oraz spłyca już istniejące. 

Cena 75 zł za 15 ml - Otrzymaliśmy kilka ml. Tyle co by kot napłakał :) 



TEEEZ TREND COSMETICS - Beautifil Eyes Flat Stiff Brush 

Dzięki płaskiemu kształtowi i zaokrąglonych końcach, idealnie nadaje się do wykonania precyzyjnego makijażu oczu. Wykonany jest z miękkiego koziego włosia. 

Cena : około 80 zł - Pełny produkt 

Przy tym się najbardziej uśmiałam. Pędzel płaski który wygląda tak tandetnie jakby był sprowadzany z chin. i sprzedawany w jakimś markecie za kilka zł.  Po 2 pędzel jest stosunkowo za duży do zrobienia precyzyjnego makijażu oka. po 3 miękkie włosie ? nieprzyjemne włosie  w dodatku łamiące się. Bo kilka włosków już mi wypadło przy pocieraniu o dłoń. :) 

REGENERUM - Regeneracyjne serum do rąk

Intensywnie regeneruje, odżywia i pielęgnuje suchą, spierzchniętą skórę dłoni. Dzięki odpowiednio dobranej kompozycji  składników aktywnych chroni ją przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych nawilża i przywraca elastyczność. 

Cena ok 14 zł za 50 ml  - Pełen produkt 

Krem do rąk :) Dość ładnie pachnie. Na pewno do torebki się nada. Ale jednak takiego produktu w pudełeczku być nie powinno. 



 Powyżej 2 prezenty dołączone do pudełka. W dodatku z zapachami. 
Każda fiolka zawiera 1,2 ml perfum 


Calvin Klein CK Reveal - Połączenie gruboziarnistej soli, irysów, akordu solarnego oraz piżma i drzewa sandałowego, które uzależnia, kusi i wzbudza pożądanie.  Cena 229 zł - 30 ml 

Roberto Cavalli  Just Gold - Zapach Just Gold to kompozycja kwiatowa orientalna. Stworzona przez mistrza pośród kreatorów perfum Fabrice'a Pellagrin Cena 190 zł za 30 ml.


Oba zapachy są mocne, bardzo kobiece. 
I na pewno nie każdej z nas one spasują. :)



Ogólnie całe pudełko jest kiepskie. 
W sumie czego oczekiwać.... 
Na prawdę jest mi brak sków a raczej napiszę 
BRAK MI SŁÓW. 
Kolejne pudełko tak bardzo schrzanione.

Pudełko miało się zmienić a dostajemy znowu "gówno". 

Oprócz magazynu i ładnego opakowania. 
To pudełko nie ma w sobie nic ;) 

Już nawet straciłam wiarę że BeGlossy kiedyś się zmieni i w końcu pudełeczko
 będzie skomponowane tylko i wyłącznie z produktów do makijażu. 
Na to z całego serca liczę i chyba nie tylko ja :)


A wy piszcie co o nim myślicie o tym pudełku.









13 komentarzy:

  1. Słabizna , tez nie bylabym zadowolona ... a raczej mega rozczarowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ;// I tak jest z miesiąca na miesiąc. Kolejne rozczarowanie :)

      Usuń
    2. Może warto zmienić na shiny box czy jakos tak :D

      Usuń
    3. I chyba na niego własnie się skuszę :D Ale poczekam do stycznia :D

      Usuń
    4. Ja chyba również od dłuższego czasu myślę nad jednym z tych pudełeczek i właśnie chyba najlepszy jest shiny box jak tak przeglądam :D

      Usuń
    5. Moje pudełeczko przyjedzie do mnie dziś, ale to prawda, że ostatnio z jakością i produktami jest kiepsko (chociaż trafiło się kilka dobrych - letnie i pomarańczowe było bardzzo fajne, ostatnie - część się przydala, część nie), dlatego zastanawiałam się co znajdzie się w tym na listopad. Z tego co widzę - szału niestety nie ma i chyba po Świętach też zdecyduję się na kupno Shiny Boxa (cena ta sama a produkty fajniejsze). Co do Glossy - mam wrażenie, że też nikt nie czyta komentarzy i profili urodowych - często dostaję kosmetyki zupełnie niepasujące do mojej cery :/

      Usuń
    6. Mogę to samo powiedzieć ;) Kosmetyki powinny być dostosowane do klientek, Niestety w tym przypadku tak nie jest. Życie Stracą większość klientek. Ale tak to jest jak blogerka MODOWA komponuje pudełko . :)

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że jednak go nie zamówiłam, głos intuicji podpowiadał: poczekaj, wstrzymaj się :-) Ale za to na ShinyBox oczekuję z wielką radością :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah jednak intuicja dobra rzecz. :) ShinyBox jest znacznie lepszy.

      Usuń
  3. Tym balsamem to ja bym sobie jedną łydkę wysmarowała i już by go nie było ;P Masakra. Chociaż Bandi fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah Ja będę miała to samo ! :P

      Usuń
  4. Która to wersja pudełka?

    OdpowiedzUsuń